وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مقایسه آماری بایرن‌ مونیخ و لایپزیک لایپزیک کجاها بهتر کار کرده است؟

لایپزیک فصل گذشته را طوفانی به‌ پایان رساند. آنها توانستند بعد از بایرن به جایگاه دوم دست یابند و در بعضی بخش‌ها حتی بهتر از بایرن کارکرده‌اند. 

 

به گزارش نشریه بیلد آلمان، فصل گذشته، تیم فوتبال لایپزیک موجب شگفتی همگان شد و بسیاری از تیم‌های مطرح بوندسلیگا  را شکست داد. آنها فصل را بعد از بایرن‌مونیخ در جایگاه دوم لیگ به‌پایان رساندند و جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کردند. این به معنی عملکرد ضعیف نسبت به باواریایی ها نیست؛ تنها تیم شرق آلمان در بوندسلیگا، در برخی موارد عملکرد بهتری از بایرن مونیخ داشته است.

لایپزیک با به خدمت گرفتن کوین آگوستین فرانسوی از پاریس سن ژرمن، کنراد لایمر اتریشی از سالزبورگ و برومای پرتغالی از گالاتاسرای، موج بزرگی به تیم‌های دیگر حاضر در بوندسلیگا فرستاد و شمشیر را از رو بست. هر سه این بازیکنان ذهنیتی برنده دارند. لایمر اتریشی، برنده 6 جام با سالزبورگ، بروما سه جام با گالاتاسرای و آگوستین 8 جام با پاریس سن ژرمن بوده است. این در حالی است لایمر و آگوستین تنها 20 سال و بروما 22 سال سن دارند. آیا لایپزیک خود را برای قهرمانی آماده می‌سازد؟

رالف هازن هوتل، سرمربی لایپزیک، بعد از شکست تلخ 4-5 در مقابل بایرن‌مونیخ، باور داشت که از آنها باید ترسید و قدرتمند بازخواهند گشت. آمار نیز صحبت های هازن هوتل را تایید می کند. لایپزیک در برخی عملکردها، بهتر از بایرن کارکرده است:
•بازیکنان لایپزیک به‌طور میانگین 114.3 کیلومتر در هر بازی لیگ دویده‌اند که بیشتر از 111.2 کیلومتر بازیکنان بایرن‌مونیخ است.
•مهاجم لایپزیک از هر 5 شوت، یکی را تبدیل به گل کرده است؛ درحالی‌که در مورد بایرن‌مونیخ هر 6 شوت، یکی به گل تبدیل‌شده است. تیمو ورنر 67 درصد موقعیت‌ها را به گل تبدیل کرده است و این رقم در مورد لواندوفسکی برابر 48 درصد بوده است.
•لایپزیک در یک‌ چهارم اولیه بازی، 13 بار دروازه حریفان خود را بازکرده است. در حالی‌ که بایرن‌ مونیخ تنها 9 بار توانسته است به گل دست یابد.
•لایپزیک از هر 30 کرنر به یک گل دست پیدا کرده است در حالی‌ که این رقم برای بایرن‌ مونیخ 81 می‌باشد.
•لایپزیک بیشترین بازی با تیم های متفاوت (214) را در لیگ های آلمان داشته است. در مورد بایرن‌ مونیخ این رقم 167 می رسد.

البته باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که بایرن‌مونیخ دیگر ستاره‌های باتجربه‌ای همچون فیلیپ لام و ژابی آلونسو را در اختیار ندارد و باید دید لایپزیک امسال چه سورپرایزی برای بوندسلیگا دارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد