وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: رویای من قهرمانی برای چهارمین بار در اروپاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ معتقد است که یوونتوس و رئال مادرید جدی ترین مدعیان قهرمانی اروپا هستند. 

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و باتجربه بایرن مونیخ در مصاحبه با روزنامه کوریره دلو اسپورت در خصوص اتفاقات کنونی فوتبال ایتالیا صحبت کرد:

“قهرمانی در اروپا همیشه زیباست و رویای من قهرمانی برای چهارمین بار در لیگ قهرمانان اروپاست. با حضور تیم های انگلیسی چون منچستریونایتد و چلسی، این مسابقات سخت تر نیز می شود. بارسلونا و بایرن مونیخ نیز اشتیاق زیادی برای قهرمانی در این مسابقات دارند. سخت ترین رقبا در این راه؟ رئال مادرید و یوونتوس جدی ترین مدعیان هستند. یوونتوس می خواهد تا پس از ناکامی در فینال ها بالاخره قهرمان شود و رئال مادرید نیز در اندیشه هت تریک در قهرمانی است. پاری سن ژرمن نیز از همه ابزار برای حضور در چهار تیم برتر اروپا برخوردار است و حداقل هدف آن ها حضور در نیمه نهایی است.
 

وی در خصوص رویارویی یوونتوس و رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا افزود:

“ یوونتوس در نیمه اول عملکردی برابر با رئال مادرید ارائه داد و بعد از آن شما اختلاف در سطح فنی دو تیم را مشاهده کردید. برخی ها گفتند که یوونتوس فینال را باخت زیرا آن ها همانند مادرید گزینه های خوبی روی نیمکت نداشتند اما شما فینال را با بازیکنان اصلی می برید، نه ذخیره ها. زین الدین زیدان کاری فوق العاده انجام داده است چون قهرمانی در دو لیگ قهرمانان اروپا در دو سال اول سرمربیگری فوق العاده است.
 

سرمربی بایرن مونیخ افزود:

“ دیبالا؟ او بازیکنی عالی است اما پائولو همچنان پشت سر مسی و رونالدو قرار دارد. در انگلیس، کونته سال بسیار سختی را خواهد داشت. کونته از بازیکنان خوبی برای موفقیت در لیگ برخوردار است اما در لیگ قهرمانان، شما باید ستاره های بزرگی بخرید.  و این فصل می تواند فصل گواردیولا باشد. در ایتالیا، الگری باید مراقب باشد و رو به جلو حرکت کند زیرا اینتر و میلان در حال پیشرفت هستند. یوونتوس همچنان مدعی اصلی اسکودتو است اما آن ها باید مراقب تیم های میلانی باشند.
 

“میلان به تغییراتی اساسی نیاز داشت و آن ها در نقل وانتقالات باهوش عمل کرده اند. آن ها نیاز به سرمایه گذاری روی یک بازیکن 100 میلیون یورویی ندارند بلکه آن ها با این پول سراسر ترکیب خود را تقویت کردند.  دوناروما؟ خوب است که او در میلان بماند و آخرین تصمیم او (تصمیم برای ماندن) بهترین تصمیم بود.امیدوارم دوناروما با پیراهن روسونری در آینده به دستاورد های بزرگی دست یابد. در مورد چالهان اوعلو، او می تواند سریعا با سری آ تطبیق یابد چرا که بوندس لیگا تقریبا شبیه به سری آست و چالهان اوعلو پیش از مصدومیتش در آلمان بسیار خوب کار کرد. ناپولی ساری نیز به پیشرفت ادامه خواهد داد و رم نیز با جذب گونالون، بد کار نکرده است.

وی در خصوص وضعیت تیمش صحبت هایی انجام داد:

“بابت حذف ما در لیگ قهرمانان فصل گذشته، در آلمان انتقادات زیادی متوجه ما شد اما ویکتور کاسای نقش مهمی در این حذف داشت. جانشینی ژابی آلونسو؟ ما با تولیسو قرارداد امضا کردیم که بازیکنی بسیار قدرتمند است و همچنین سباستین رودی را در اختیار داریم که می تواند در آن پست به میدان رود. آرتورو ویدال در جام کنفدراسیون ها نمایشی بسیار خوب و قوی داشت و او بازیکن مورد علاقه من است. تولیسو تحرک بیشتری به بازی تیم ما اضافه می کند. او می تواند در خط هافبک سه نفره به میدان رود و شبیه به ویدال است. مارکو وراتی؟ در پاریس با او همانند یک پادشاه رفتار می کنند. مشخصا او می خواهد تا در پاری سن ژرمن بماند و او موضوع بحث تیم ما نیست.
 
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد