وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کسب جایزه اختصاصی نخست وزیر باواریا توسط فیلیپ لام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان افسانه‌ای بایرن‌مونیخ، موفق به کسب جایزه اختصاصی نخست‌وزیر باواریا در حاشیه مراسم تقدیر از بهترین‌های سال ورزش باواریا شد.  

به گزارش وب‌سایت رسمی بایرن‌مونیخ، مدافع پر سابقه قرمز پوشان سال پیش از دنیای فوتبال کناره‌گیری کرد. نخست وزیر ایالت باواریا،  به‌پاس موفقیت‌های چشمگیر  لام در طول دوران فوتبالی‌اش، جایزه اختصاصی این ایالت را تقدیم وی کرد. هورست سیهوفر، نخست‌وزیر باواریا، در ادای احترام به فیلیپ لام بیان کرد:

“فیلیپ لام، استعدادی ممتاز و برجسته در دنیای فوتبال و فردی فوق‌العاده است. ذکاوت، جاه‌طلبی و حسن نیت شخصیت او را شکل داده‌اند. او همواره به آرمان‌هایش پایبند بوده است. لام یک رهبر واقعی خارج و داخل زمین است و همه آرزوی داشتن حرفه و زندگی فوتبالی همچون او دارند. فیلیپ لام همیشه ما را با عملکردهایش هیجان‌زده کرده است و از این‌ رو شایسته دریافت جایزه بهترین ورزشکار سال2017 باواریا است.
 

لام افتخار کاپیتانی تیم ملی آلمان را در سال 2014 و قهرمانی جام جهانی برزیل را در کارنامه خود دارد. او در هشت قهرمانی بوندس لیگا به بایرن‌مونیخ کمک کرده است و همچنین در سال 2013  نیز یکی از ارکان اصلی کسب سه‌گانه برای این باشگاه بود. لام نقشی اساسی را در طول یک دهه برای بایرن‌مونیخ و تیم ملی آلمان ایفا کرده است. این اولین جایزه او از طرف ایالت باواریا نیست و در سال 2009 نیز موفق به کسب جایزه بهترین ورزشکار به‌پاس تعهد و کمک به موسسه‌ای خیریه که درزمینه کمک به کودکان محروم در آلمان و آفریقا فعالیت می‌کرد، شد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مهاجر یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 19:07 http://imohajer.blog.ir

خیلی خبر خوبی هست تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد