وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: ریبری می تواند دو فصل دیگر در بالاترین سطح بازی کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هاینکس معتقد است که فرانک ریبری می تواند چند سال دیگر در سطح بالا به فوتبال ادامه دهد.  

فرانک ریبری در حالی که به ۳۴ سالگی نزدیک می شود هنوز یکی از بازیکنان اصلی بایرن مونیخ محسوب می شود. ریبری فصل گذشته قرارداد خود را تا ۲۰۱۸ تمدید کرد و اگر او همانند فصل قبل عمل کند بعید نیست باشگاه قرارداد دیگری با او امضا کند.

یوپ هاینکس سرمربی سابق بایرن مونیخ درباره وضعیت ریبری به AZ گفت:
من به ریبری ایمان دارم و به نظرم او دو فصل دیگر می تواند در بالاترین سطح بازی کند. او برای فوتبال زندگی می کند، او بسیار حرفه ای است و می تواند به خوبی از خود مراقبت کند.

زمانی که من به بایرن مونیخ آمدم به او گفتم، فرانک تو بازیکنی بسیار خوب هستی اما می توانی عالی هم باشی. ما رابطه ای فوق العاده با همدیگر داشتیم.

ریبری بدون شک یکی از دو ترانسفر تاپ بایرن مونیخ در دهه گذشته است. آرین روبن هم نفر بعدی است و خاوی مارتینز به این دو نزدیک است. بازیکنانی نظیر فرانک و آرین کمیاب هستند. زمان تغییر کرده و اکنون به سختی می توان چنین بازیکنانی پیدا کرد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 17 تیر 1396 ساعت 18:02

بی شک فرانک همه افتخارات لازم رو داره و تا سالها از اون به عنوان یک اسطوره یاد میشه.واقعا جاش تو دل همه هواداران موندگاره.

محمد شنبه 17 تیر 1396 ساعت 22:12

فرانک ریبری بازیکن بزرگ وعزیز دل همه بایرنیها است امیدوارم همیشه بدرخشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد