وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: برای توماس مولر یک فصل عالی پر از گل را آرزو می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر باواریایی ها به آینده مولر خوش بین است. 

 

در فصلی که گذشت، توماس مولر گلزن بالفطره مونیخی ها یکی از ضعیف ترین بازیکنان آنچلوتی بود و به هیچ وجه در حد نام خود بازی نکرد. با این حال او روز گذشته در دیداری دوستانه درخشید و آمادگی خود را به رخ کشید.

همه منتظرند تا یک مولر آماده و گلزن را در فصل 2017/18 ببینند. کارل هاینتس رومنیگه که اعتقاد زیادی به پسر محبوب مونیخی ها دارد، آرزو دارد که مولر به روزهای خوبش برگردد:

“او باید فصل بهتری داشته باشد. رقابت ها برای او حساس تر و دشوار تر خواهد شد. من برای او یک فصل عالی پر از گل را آرزو می کنم.
 

مولر نیز پیش تر در مصاحبه ای درباره افتش گفته بود:

“ تنها فشاری که حس می کنم، فشاری است که خودم روی خودم قرار می دهم؛ بقیه این فشارها در فوتبال طبیعی است.  می خواهم دوباره نقش مهمی را در تیمم ایفا کنم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 17 تیر 1396 ساعت 15:43

ماهم امیدواریم مولر یک فصل عالی را بگذرونه وبه تیم ملی درجام جهانی نیزبسیارکمک بکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد