وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رده‌بندی جدید فیفا اعلام شد؛ بازگشت آلمان به صدر جدول

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) جدیدترین رده‌بندی برترین تیم های ملی فوتبال جهان را اعلام کرد که در آن تیم ملی فوتبال آلمان به صدر جدول بازگشت. 

 

رده بندی 10 تیم برتر جهان عبارتند از:

1. آلمان

2. برزیل

3. آرژانتین

4. پرتغال

5. سوئیس

6. لهستان

7. شیلی

8. کلمبیا

9. فرانسه

10. بلژیک

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 18:51

بالاخره حقمونو پس گرفتیم

البر پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 19:31

سلام.یکی به من بگه برزیل چیکار کرده تو این چند سال که همش بین پنج تیم اول.گور بابای خودشون ریکنگشون.آلمان واسه من همیشه صدر

افن برگ پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 19:37

آرژانتین هم خدایی حقش نیست انقدر بالا باسه....اون رتبه ششم در اصل واسه لواندوفسکیه...

مسعودآلمانی-رئالی جمعه 16 تیر 1396 ساعت 01:40

انصافا فرانسه بایددوم باشه.کلا ردبندی فیفاخیلی الکیه به قول البرآرژانتین برزیل اینجا ردبندی چیکارمیکنه اینا که دوسال گذشته زیرشیلی بودند.البته آلمان همیشه واسه قلب من اوله

محمدرضا اشتایگر جمعه 16 تیر 1396 ساعت 09:18

بیش از بیست و پنج ساله که عاشق آلمانم عاشق بایرنم عاشق بوندس لیگا هستم و کلا هر چی که مربوط به آلمان میشه صنعت اقتصاد فرهنگ به امید قهرمانی دوباره جهان .
و خداوند آلمان را افرید .....
خیلی وقت بود پیام نداده بودم

نوید جمعه 16 تیر 1396 ساعت 15:15

طرفداران آلمان خاص هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد