وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: با تمام توان در خط دفاع بایرن مونیخ بازی می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یاشوا کیمیش می گوید با تمام توان از فرصت پیش آمده برای بازی در سمت راست خط دفاع بایرن مونیخ استفاده می کند. 

 

با خداحافظی فیلیپ لام، از فصل آینده یاشوا کیمش به عنوان دفاع راست بایرن مونیخ انجام وظیفه می کند. کیمیش که در اصل یک هافبک میانی محسوب می شود در تیم ملی از سوی یواخیم لوو در سمت راست خط دفاعی به کار گرفته می شود و اکنون مسئولان فنی بایرن مونیخ قصد دارند در رده باشگاهی هم از کیمیش در سمت راست خط دفاعی بهره بگیرند.

کیمیش در مصاحبه با کیکر درباره بازی در دفاع راست گفت:


بدون شک من با کارلو آنچلوتی درباره فصل آینده صحبت کرده ام چون فصل گذشته برای من راضی کننده نبود. این که باشگاه اعلام کرد روی من به عنوان دفاع راست برنامه دارد فرصتی بزرگ است. من تاکنون ۳۰-۳۵ بازی به عنوان دفاع راست بازی کرده ام و این در حالی است که ۲۰ بازی دفاع راست بوده ام و با اشتیاق کامل در این پست بازی خواهم کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد