وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر بازیکنان تیم ملی آلمان پس از قهرمانی جام کنفدراسیون ها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در فینال جام کنفدراسیون ها، تیم ملی آلمان موفق شد با غلبه بر شیلی قهرمان شود. در ادامه نظر بازیکنان تیم ملی آلمان را می خوانید. 

 

یولیان دراکسلر:

باور نکردنی است. مسابقه ای سرگرم کننده بود، ما واقعا باهوش و سزاوار پیروزی بودیم. ما هرگز با این ترکیب بازی نمی کنیم به همین دلیل بهتر بود که در این مسابقه برنده می شدیم. هر عنوانی ویژه است اما قهرمانی با این ترکیب از بازیکنان فوق العاده بود. برای من شخصا این مسابقات بسیار مهم بود چون نقشی جدید(کاپیتانی) را بر عهده گرفتم. سرانجام در نهایت می توانیم به تعطیلات برویم.

 

آنتونی رودیگر:

الان وقت صحبت در مورد آینده نیست، اکنون وقت لذت بردن( از قهرمانی آلمان) است. من نیاز دارم از این لحظات لذت ببرم و می خواهم بطور کامل آن را انجام دهم. در مورد بقیه مسائل در هفته آینده شاهد همه چیز خواهیم بود. قهرمانی در جام کنفدراسیونها اصلا آسان نبود، بچه ها مجبور بودند بسختی کار کنند. ما بعنوان یک تیم در همه مسابقات بازی کردیم و این کلید موفقیت ما بود.

 

یاشوا کیمیش:

قبل از شروع تورنمنت هیچکس انتظار قهرمانی ما را نداشت. همه را شگفت زده کردیم. تیم ما برای دومین بار برابر شیلی قرار گرفت و در نهایت به عنوان قهرمانی دست یافتیم. باز ی به بازی پیشرفت داشتیم و توانستیم سطح خود را بالا ببریم. با یکدیگر متحد شدیم و عملکرد فوق العاده ای در مرحله نیمه نهایی داشتیم. در برابر شیلی به اندازه کافی عالی نبودیم اما سخت جنگیدیم.

 

تیمو ورنر:

پیروزی بسیار سختی را به دست آوردیم. در نیمه دوم بازی بیشتر حالت دفاعی به خود گرفتتیم و فوتبال چندان زیبایی به نمایش گذاشته نشد. ما خوشحالیم چراکه عملکردمان برای یک پایان خوش کافی بود. ما دقیقا نشان دادیم که این تیم جوان چه توانایی و قابلیت هایی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد