وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شیلی 0 - 1 آلمان؛ و همیشه ژرمن ها می برند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان با پیروزی 1-0 مقابل شیلی، قهرمان جام کنفدراسیون ها شد. 

 

در این دیدار بازیکنان شیلی نمایش بهتری از حریف داشتند اما این آلمانی ها بودند که به لطف بازی هوشمندانه شان توانستند به پیروزی برسند و جام قهرمانی را از آن خود کنند. 

شیلی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بود. در دقیقه 5، اشتباه استیندل، یک موقعیت بسیار خوب برای شیلی ایجاد کرد اما ضربه ویدال با واکنش تماشایی تراشتگن همراه شد و دروازه آلمان بسته ماند. 

برتری شیلی ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت خوب دیگر روی دروازه آلمان ایجاد کردند اما کم دقتی در زدن ضربه نهایی باعث شد تا این تیم به گل نرسد. 

تا اینکه در دقیقه 20 و کاملا بر خلاف جریان بازی، این آلمان بود که به گل رسید. روی اشتباه مارسلو دیاز، تیمو ورنر در محوطه جریمه شیلی صاحب توپ شد و پاس در عرض او را استیندل با یک بغل پای ساده، تبدیل به گل کرد. 

حملات شیلی بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 24 آرانگیس می توانست کار را به تساوی بکشد اما او نتوانست ارسال خوبی که روی دروازه آلمان شده بود را تبدیل به گل کند. 

در حالی که بازیکنان شیلی تلاش می کردند به گل تساوی برسند، آلمانی ها روی ضدحملات می توانستند به گل های بعدی برسند اما ضربات نهایی آنها راهی به چهارچوب دروازه براوو نداشت. 

در دقیقه 44، اشتباه گونسالو خارا می توانست به گل دوم آلمان منجر شود اما حضور به موقع براوو، اجازه گلزنی به آلمان نداد و نیمه اول با همان تک گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات شیلی آغاز شد و در مقابل ژرمن ها به دنبال رسیدن به گل از روی ضدحملات بودند. 

در ادامه بازی تا اندازه ای به خشونت کشیده شد و همین باعث شد تا داور مجبور به استفاده پیاپی از کارت زرد شود. 

هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک می شدیم، حملات شیلی شدت می گرفت و در مقابل آلمانی ها با نفرات بیشتری دفاع می کردند. 

این حملات به ایجاد چندین موقعیت خوب روی دروازه تراشتگن منجر شد اما ضربات کم دقت بازیکنان شیلی باعث شد تا هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشود و در نهایت بازی با همان تک گل به سود آلمان پایان برسد.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 00:48

تبریک به تمام طرفداران آلمان قهرمانی خوبی بود ویدال هم نشون دادیک متعصب کله خراست البته هم برای تیم ملیش هم برای باشگاهش

reza دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 01:08

امره جان‏ ‏نکبت‏ ‏چه‏ ‏ابرو‏ ‏ریزی‏ ‏کرد‏ ‏خخخخخخخ

Ariya1900 دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 01:11

خب بود تبریک

ولی شیلی کل فوتبال رو زیر سوال برد بابا اینجا زمین فوتباله زمین گاوبازی نیست که اونم با یکسری بچه کم سن و سال اینطوری برخورد کردن

سرخ پوستن دیگه تقصیری ندارن!

مسعودآلمانی-رئالی دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 01:23

ترکیب جام جهانی2018.نویرکمیش بواتنگ هوملس هکتورکروس اوزیل گوندگان سانه دراکسلر ورنرتعویض ها مولرجای سانه رویس جای دراکسلر گانبری جای ورنر شماره8 وشماره 13جام کنفدرسیونهاگزینه های خوبی هستند

لازم نکرده یه رقالی بیاد اینجا ترکیب تیم المان را به ما بگه که چی خوبه و چی بد شما اگه طرفدار رقالی برو سنگ تیم گاو بازتو ب سینه بزن

محمدرضا کریمی دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 12:53 http://bayern. blogsky

نه داش رضا امره کار درستی کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد