وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: کیمیش اراده بی نظیری دارد؛ می خواستیم در تیم انگیزه و رقابت ایجاد نماییم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان در فینال جلم کنفدراسیونها باید به مصاف شیلی برود و یواخیم لوو در مصاحبه ای که با TZ پیش  از این دیدار انجام داده، بازهم از جاشوا کیمیش مدافع- هافبک خود تمجید نموده است.  

او در مورد این بازیکن جوان می گوید:

” من بسیار از او ستایش می کنم. وقتی در سال گذشته برای اولین بار او در مسابقات قهرمانی اروپا بود او با عملکرد خود، زبان بدن و نمایشش در زمین مرا متقاعد کرد. در اولین تمرین با تیم نشان داد که می خواهد در مسابقات جام ملتهای اروپا حضور یابد و جایی در ترکیب اصلی داشته باشد. من باید از این اراده بی نظیر و شایستگی ستایش کنم. جاشوا هرکاری که می کند 100 درصد با شور و شوق خالصانه است.
 “

لوو ادامه می دهد:

” در حال حاضر او بسیار قوی است و همه کار در زمین می تواند انجام داده و در پستهای مختلفی بازی کند. او با اینکه در سالهای جوانی است اما درک تاکتیکی بالایی دارد و بسرعت آنها را در زمین پیاده می کند. من فکر می کنم "جو" یک کارنامه ورزشی بزرگ پیش روی خود دارد با تعداد زیادی از بازی های بین المللی.
 “

لوو در مورد کار با بازیکنان جوان گفت:

” با این پسران کار کرن بسیار سرگرم کننده است. آنها شرایط خوبی دارند و بسیار موفق هستند. شما می توانید این موضوع را احساس کنید. من فقط پیشرفت فردی را در اینجا نمی بینم بلکه احساس می کنم یک تیم در اینجا حاضر شده است. ما کار را در چند هفته پیش از صفر شروع کردیم و زمانی که بازیکنان از روش ها و فلسفه ما نگران بودند. مهم پیشرفت بازیکنان و ایجاد حس رقابت است این موضوع نتنها برای جام جهانی سال بعد بلکه برای 2 و 3 سال آینده نیز با اهمیت است.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد