وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دراکسلر: دیدار فینال برابر شیلی هیچ شباهتی به دیدار دور گروهی نخواهد داشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یولیان دراکسلر در مورد فینال جام کنفدراسیونها صحبت کرد. 

 

تیم ملی آلمان در جریان مسابقات دور گروهی جام کنفدراسیونها برابر شیلی با نتیجه 1-1 مساوی کرد و اکنون این دو تیم باید در فینال این مسابقات به مصاف هم بروند. به گزارش FFT یولیان دراکسلر کاپیتان تیم ملی آلمان در مورد بازی نهایی عنوان داشت:

” من معتقدم این دیدار هیچ شباهی به دیدار دور گروهی نخواهد داشت. ما در آن دیدار بهترین بازی خود را ارائه نکردیم. در 15 دقیقه ابتدایی تعادل خود را از دست دادیم و به همین دلیل پیروز نشدیم. ما باید 90 تا 120 دقیقه بهترین عملکرد خود را برای پیروزی ارائه کنیم ،ما در طول رسیدن به فینال رشد کرده ایم. ما می دانیم شیلی یک حریف عالی با بازیکنان عالی است و من مطمئن هستم باید بهترین نمایش خود را ارائه کنیم.
 “

دراکسلر ادامه داد:

” ما روحیه خوبی داریم و هر کسی می خواهد بازی کند، این دیداری پرفشار خواهد بود. با توجه به اینکه بیشترین بازی های ملی را دارم سعی کرده ام مسئولیتهای زیادی نیز بپذیرم. من در سال گذشته در نقش های مختلفی بازی کردم، زمانی که خارج از جناح چپ بازی می کردم. مربی به من اطمینان کرد و من آماده ام جواب این اعتماد را در هر جایی بدهم. بازیکنانی که در کنار من بازی کرده اند عالی کار کرده اند و به من امنیت و اطمینان می دهند، امیدوارم در فینال نیز کار خود را بخوبی انجام دهیم.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد