وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

افنبرگ: به گورتسکا پیشنها می کنم امسال به بایرن مونیخ نرود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اشتفان افنبرگ از گورتسکا خواست فعلا در شالکه بماند. 

 

به گزارش Sport1 پس از درخشش لئون گورتسکا در بازی های جام کنفدراسیونها مخصوصا بازی برابر مکزیک در نیمه نهایی شایعات زیادی پیرامون انتقال این بازیکن به بایرن مونیخ بر سر زبانه افتاده است و حتی برخی مطبوعات از قبیل Bild خبر از توافق این بازیکن با بایرن مونیخ برای انتقال در سال 2018 دادند. لئون گورتسکا اما خود در این باره و در مورد انتقال به بایرن مونیخ در تابستان پیش رو می گوید:

” رفتن به بایرن مونیخ ( اکنون) گام درستی برای من نیست، می خواهم اینجا باقی بمانم. در بایرن مونیخ رقابت بسیار زیادی وجود دارد.
 “

اشتفان افنبرگ اسطوره باشگاه بایرن مونیخ نیز این فصل را برای انتقال گورتسکا به بایرن مونیخ مناسب نمی داند:

” هر کس می خواهد گورتسکا را داشته باشد، اما نظر شخصی من این است که او به بایرن مونیخ نرود. او باید در شالکه باقی بماند چون به بازی کردن نیاز دارد و من شک دارم او این امر را در بایرن دریافت کند.
 “

گورتسکا تا سال 2018 با شالکه قرارداد دارد و کریستین هایدل مدیر ورزشی این تیم نیز همیشه از ماندن این بازیکن در شالکه خبر داده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد