وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر بازیکنان تیم ملی آلمان پس از پیروزی برابر مکزیک

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها، تیم ملی آلمان موفق شد 4 بر یک مکزیک را شکست داده و راهی پیکار نهایی شود. در ادامه نظر بازیکنان تیم ملی آلمان را درباره این دیدار می خوانید. 

 

یولیان دراکسلر:

هر چه تورنمنت بیشتر جلو می رود، ما نیز وضعیت بهتری پیدا می کنیم. پیروزی برابر مکزیک در نیمه نهایی، چیزی جز تلاش گروهی نیست. فقط من نیستم که مسئول این پیروزی است. بسیاری از بازیکنان تلاش کردند. بار دیگر و در فینال روز یکشنبه، باید تمام وجودمان را در بازی به کار بگیریم. حتی اگر این عمل منجر به احساسی در پا هایمان شود.

 

مارک آندره تراشتگن:

پس از گل دوم، به مدت نیم ساعت فقط به دنبال حریف مان بودیم و آن ها را تعقیب می کردیم. در مقاطعی از بازی، ما اصلاً سازمان یافته ظاهر نشدیم. در نیمه دوم، بچه ها واقعاً برای آن چیزی که ما به دنبالش هستیم جنگیدند. بدون شک انتخاب شدن به عنوان دروازه بان اول توسط سرمربی تیم، احساس فوق العاده ای است. خوشحالم که توانستم نمایش خوبی داشته باشم. در نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شدیم اما هنوز هم می توانیم بهتر از این ها عمل کنیم. 

 

تیمو ورنر:

بازی را به خوبی شروع کردیم ولی در ادامه کمی از فشارمان کاسته شد. با این وجود در پایان به شایستگی پیروز شدیم. تیم ما تیمی جوان و جاه طلب است. البته این بدین معنی نیست که تیم ما بی تجربه است. بازیکنان ما در بازی های بسیاری در رقابت های بوندس لیگا به میدان رفته اند.

 

لئون گورتسکا:

شروع خوب در این بازی، بسیار مهم بود. در مراحل قبل و در بازی های اخیر در مراحل ابتدایی بازی کمی دچار مشکل بودیم. اما این بار توانستیم برنامه مان را به خوبی و به سرعت از همان ابتدا اجرا کنیم. پس از گل ها، بسیار دوندگی داشتیم اما توانستیم به خوبی شرایط را کنترل کنیم. اکنون، باید مطمئن شویم که تلاش هایمان با بالا بردن جام این رقابت ها به ثمر می نشیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد