وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: ورنر آینده ای عالی در تیم ملی پیش رو دارد؛ سوت زدن علیه وی را درک نمی کنم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوتار ماتئوس تیمو ورنر را مهاجمی ایده آل برای مانشافت می داند. 

 

لوتار ماتئوس اسطوره فوتبال آلمان به حمایت از تیمو ورنر پرداخت. تیمو ورنر در بازی مقابل شالکه در بوندسلیگا تمارض نمود و پس از این حرکت مورد آماج سوتهای اعتراضی هوادارن شالکه قرار گرفت، ماتئوس عصبانیت هواداران شالکه را درک می کند اما نمی داند که چرا در سایر ورزشگاه ها نیز علیه وی سوت زده می شود. او به Sportbild می گوید:

” من می توانم سوتهای هواداران شالکه را در مورد حرکت او درک کنم اما نمی دانم چرا در سایر ورزشگاه ها به او اعتراض می شود. اما ورنر با این سوتها بهتر کار می کند و گویی انگیزه مضاعفی می گیرد.
 “

ماتئوس با تمجید از ملی پوش جوان مانشافت ادامه می دهد:

” او در حال حاضر بهترین گلزن آلمانی بوندسلیگا با 21 گل زده می باشد و اکنون ویژگی های خود را در تیم ملی هم نشان می دهد. به این دلایل من پیش بینی می کنم کارنامه ای عالی در تیم ملی در اننتظار او باشد.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد