وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: یک تیم واقعی در زمین داریم؛ لازم نیست بیش از اندازه تمرین پنالتی انجام دهیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کنفرانس خبری یواخیم لوو پیش از بازی برابر مکزیک در نیمه نهایی جام کنفدراسیونها برگزار شد. 

 

تیم ملی آلمان در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیونها باید بمصاف تیم مکزیک برود تا چهره یک پای فینال این مسابقات مشخص شود. به گزارش FFT یواخیم لوو سرمربی ژرمن ها در کنفرانس خبری پیش از این دیدار با اشاره به دیدار تیم های آلمان و انگلیس در مسابقات قهرمانی زیر 21 ساله های اروپا عنوان داشت:

” شب گذشته بسیاری از بازیکنان و کادر فنی در اتاق آنالیز دیدار زیر 21 ساله ها را تماشا کردیم و واقعا از آنها حمایت نمودیم، بدیهی است بسیار خوشحال شدیم، آنها بازیکنان خوبی هستند و بسیاری از آنها در باشگاه های خود بازی می کنند.
 “

لوو در مورد وضعیت تیم خود و احتمال تمرین پنالتی ادامه می دهد:

” ما تیمی با روحیه ای باورنکردنی هستیم که بسیار خوشحال کننده است. یک تیم واقعی در زمین وجود دارد. نمی دانم ضربات پنالتی را تمرین خواهیم کرد و یا نه اما بعضی بازیکنان پس از تمرین این کار را انجام می دهند. گاهی اوقات لازم نیست بیش از حد تمرین پنالتی انجام دهید چون در شرایط مسابقه همه چیز متفاوت است. شما باید ببینید که چه کسی هنوز در زمین است و به اندازه کافی شجاعت و جسارت برای انجام این کار را دارد.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد