وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تولیسو: بایرن مونیخ باشگاه بهتری برای من نسبت به یوونتوس است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کورنتن تولیسو بازیکن جدید بایرن مونیخ می گوید برای بالا رفتن شانس حضورش در جام جهانی می خواهد بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد. 

 

کورنتن تولیسو هافبک ۲۲ ساله فرانسوی در حالی که مذاکرات پیشرفته ای را با یوونتوس انجام داده بود در نهایت به بایرن مونیخ پیوست. این هافبک جوان فرانسوی با انتقالی ۴۱،۵ میلیون یورویی به قهرمان بوندس لیگا پیوست.

تولیسو درباره دلایلش برای پیوستن به بایرن مونیخ و انتظاراتش گفت:
من با یوونتوس مذاکراتی داشتم اما آن ها پیشنهادی به لیون ارائه ندادند. بایرن مونیخ باشگاه مناسب تری برای من نسبت به یوونتوس است.

می دانم که در بایرن مونیخ رقابت سخت در انتظار من است، به همین دلیل من باید بسیار خوب باشم. قصد من این بود که لیون را فقط به مقصد یکی از تیم های بزرگ لیگ قهرمانان ترک کنم و در غیر اینصورت آنجا می ماندم. اکنون من برای بایرن مونیخ بازی می کنم و اگر بتوانم اینجا بهتر شوم آن زمان شانس بیشتری برای حضور در جام جهانی خواهم داشت.

بایرن مونیخ تولیسو را به عنوان جانشین ژابی آلونسو به خدمت گرفت که در پایان فصل اخیر بازنشست شد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد