وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: برای فوتبال بازی کردن به باواریا آمده ام نه حمل توپ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره جوان قرمز پوش های باواریا از  نیمکت نشینی خسته شده است.  

یاشوا کیمیش، ستاره جوان تیم فوتبال بایرن‌مونیخ، از روزهای طاقت فرسا و خسته‌کننده‌اش در این تیم سخن گفته است.

به گزارش بیلد، ستاره 22 ساله تیم فوتبال آلمان از  وضعیتش در بایرن‌مونیخ راضی نیست. هرچند که  او در مصاحبه‌های قبلی  نیز  از نیمکت نشینی گلایه کرده بود. با این حال کیمیش گزینه اصلی  پست دفاع راست باواریایی ها برای فصل آینده است و می‌تواند جانشین موفقی برای فیلیپ لام باشد. وی در گفتگو با WELT  گفت:

“زمان برای من بسیار ناخوشایند سپری شد. من برای  فوتبال بازی کردن به بایرن‌مونیخ آمدم نه تنها حمل توپ. می‌دانم که اوضاع همیشه به این دشواری نیست به همین دلیل هیچ‌گاه فکر فرار به سرم نزده است و تنها به تلاش برای بهبود این وضعیت فکر می‌کنم.
 

کیمیش زیر نظر کارلو آنچلوتی، روزهای سختی را سپری کرد و در اواخر فصل نیز نیمکت نشینی های بیشتری را تجربه کرد. او در ادامه گفت:

“چیزی که اتفاق افتاد این بود که ما از رقابت‌های بزرگ کنار رفتیم اما همچنان شایسته مقام قهرمانی لیگ آلمان بودیم. اما من دوست دارم که در بازی‌های مهم در زمین باشم و بازی کنم و این وضع من را بسیار ناامید کرد.
 

کیمیش کارلو آنچلوتی را مقصر  این وضعیت نمی‌بیند و بلکه دلیلش را در خودش جستجو می‌کند. او در این مورد گفت:

“شما مداوم وضعیت خود را مورد سؤال قرار می‌دهید. آیا من کار اشتباهی کرده‌ام؟ چه چیزی را باید تغییر دهم؟ چگونه به تیم برگردم؟
 

این جوان 22 ساله آلمانی که در حال حاضر همراه با تیم ملی آلمان در جام کنفدراسیون‌ها است، فصل بعدی را در پست دفاع راست بازی می‌کند و امیدوار است که بهترین عملکردش را در این پست به نمایش بگذارد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Mehrangermany سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 01:17

این پسر فوق‌العاده ست خیلی با هوش و با تجربه بازی میکنه تقریبا هر جای زمین که باید باشه حضور داره در فاز هجومی که حرف نداره انتقال از دفاع به حمله رو در کوتاهترین زمان ممکن انجام میده سرعت خوب و دید بالا از مهم‌ترین خصوصیاتشه مطمئن باشید فصل بعد در تعداد بسیاری از گلهای بایرن موثره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد