وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رافینیا: اگر قراردادم را با بایرن مونیخ تمدید کنم، عالی خواهد شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دفاع راست برزیلی باواریایی ها انگیزه بالایی برای فصل جدید دارد. 

 

رافینیا مدافع برزیلی و31 باواریایی ها از انگیزه بالایی برخوردار است و مایل است که همچنان با بایرن به همکاری اش ادامه دهد.

رافینیا هم اکنون از بازیکنان قدیمی و باتجربه بایرن  به حساب می آید. او با ترک جنوا از سال 2011 به جمع مونیخی ها پیوست. با بازنشسته شدن فیلیپ لام، امکان دارد که آنچلوتی فرصت بیشتری را در اختیار رافینیا قرار داد چراکه او قصد دارد با سخت کوشی مسافر جام جهانی روسیه شود. رافینیا درباره شرایطش به کیکر گفت:

“بایرن مونیخ باشگاه بسیار بزرگیست و امیدوارم قراردادم را تمدید کنم. اگر با باشگاه بتوانیم که به توافق برسیم، خیلی عالی خواهد شد.
 

مدافع متعصب باواریایی ها در ادامه افزود:

“من برای هر توپ و حتی هر فرصت کوچکی می جنگم. در زندگی چیزی مفت به دست نمی آید. من نهایت تلاشم را برای باشگاه به کار می گیرم و بعد میبینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.
 

رافینیای 31 ساله با وجود رقبای سرسخت در پست خود، می خواهد در جام جهانی روسیه حاضر باشد:

“در این فصل سخت با بایرن کار خواهم کرد تا شانس حضور و بازی در جام جهانی را پیدا کنم.
 

لازم به ذکر است که قرارداد رافینیا با بایرن تا ژوئن 2018 اعتبار دارد و این مدافع ریزنقش امیدوار است تا قراردادش تمدید شود.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد