وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوونتوس در پی به خدمت گرفتن قرضی رناتو سانچز

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه یوونتوس در نظر دارد تا هافبک جوان بایرن مونیخ را برای مدت دو سال به صورت قرضی به خدمت بگیرد. 

 

باشگاه یوونتوس در نظر دارد تا رناتو سانچز را به شکلی که بایرن کینگزلی کومن را به خدمت گرفت از این تیم به خدمت بگیرد. کینگزلی کومن ابتدا سال ۲۰۱۵ به صورت قرضی و به مدت دو سال به بایرن پیوست و پس از آن در تابستان جاری با ۲۱ میلیون یورو به صورت دائمی به بایرن پیوست، با این وجود بنا بر اعلام Mediaset Premium یووه نیز در نظر دارد تا به شکلی مشابه سانچز را به خدمت بگیرد.

هافبک جوان بایرن که سال گذشته با ۳۵ میلیون یورو از بنفیکا به باواریایی ها پیوست ۲۵ بار برای این تیم به میدان رفت اما در تعداد کمی از این دیدارها به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب بایرن قرار گرفت. سانچز اخیرا اعلام کرده است می خواهد بیشتر از سابق به میدان برود و حالا علاقه یووه می تواند فرصت خوبی در اختیار او قرار بدهد، دو باشگاه که اخیرا در خصوص مهدی بن عطیه نیز با یکدیگر به توافق رسیده اند رابطه خوبی با یکدیگر دارند و علاوه بر آن یووه برای به خدمت گرفتن داگلاس کاستا نیز با بایرن در حال مذاکره است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
بهمن جمعه 2 تیر 1396 ساعت 19:40

بایرن مبلغ سی میلیون یورو برای فروشش تعین کرده


واقعا متأسفم ک باید ی استعداد ب این بزرگی باید گذاشته بشه برای فروش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد