وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ لیوان 21 ساله یک هوادار ناتینگهام فارست را با لیوانی نو جایگزین کرد!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم شبکه اجتماعی بایرن مونیخ باز هم دست به کاری منحصر به فرد زدند. 

 

جیم اِنتویسل، یک هوادار 36 ساله ناتینگهام فارست است که در نورث یورکشایر انگلیس زندگی می کند. جیم اخیراً لیوانی نو از طرف باشگاه بایرن مونیخ به عنوان هدیه دریافت کرده است.

به گزارش BBC، این هوادار انگلیسی حدود دو هفته پیش عکسی از لیوانی با طرح لوگوی بایرن مونیخ در توئیتر خود منتشر کرد و نوشت:

پس از +20 سال خدمت رسانی و هزاران نوشیدنی، لیوان بایرن مونیخم را بازنشسته می کنم. مثل صاحبش، رنگ و رو رفته شده و ترک برداشته است.

 این توئیت آقای انتویسل از چشم باشگاه بایرن مونیخ دور نماند؛ آنها در پاسخ به وی نوشتند:

از این بابت متاسفیم، جیم. جایگزین کردن چنین دارایی با ارزشی غیرممکن است، اما اگر آدرس خود را برای ما ارسال کنی، یک لیوان جدید برای تو می فرستیم.

روز گذشته، باشگاه بایرن مونیخ عکسی از جیم و لیوان جدیدش منتشر کرد و نوشت:

امیدواریم فرزند تو هم به همان خوبی که از لیوانت مراقبت کرده بودی، [از این لیوان] مواظبت کند.

لیوان قدیمی جیم را عموی وی که در آلمان زندگی می کند، پس از پیروزی بایرن مونیخ برابر ناتینگهام فارست در رقابت های جام یوفای 1996 به عنوان هدیه تولد برای او ارسال کرده بود. بایرنی ها ناتینگهام را در مرحله یک چهارم نهایی فصل 96-1995 با نتیجه 7-2 (در مجموع دو بازی) شکست دادند و در نهایت به قهرمانی رقابت ها دست یافتند.

جیم در اینباره می گوید:

عمویم می خواست من را اذیت کند اما پس از چندین سال من و این لیوان به هم وابسته شدیم. هر جای کشور که می رفتم، همراهم بود؛ در دانشگاه، در محل کار. باید هزاران نوشیدنی با آن خورده باشم اما سن و سالش بالا رفته بود و احساس کردم باید بازنشسته اش کنم. یک روز صبح قبل از کار  درباره آن توئیت کردم؛ ظهر نشده بود که تلفنم دیوانه وار زنگ می خورد. بایرن و هوادارانش به من توئیت می کردند. یکی از آنها لیوان قدیمی ام را می خواست. در دنیای جالبی زندگی می کنیم. باشگاه به من پیشنهاد کرد که لیوان جدیدی برایم بفرستد که کار زیبایی بود. آن را به پسرم می دهم و امیدوارم او هوادار فارست نشود. کار خود من مربوط به شبکه های اجتماعی است و راحت می شود نسبت به این جور چیز ها بدبین بود؛ اما گاهی خوب بودن خوب است، مگر نه؟

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 1 تیر 1396 ساعت 20:33

ایول بایرن مونیخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد