وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: مطمئن نیستم که سبک بازی شیلی ناجوانمردانه باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی آلمان خبر از سه یا چهار تغییر در ترکیب تیمش داد. 

 

تیم ملی آلمان برای دومین دیدارش در جام کنفدراسیون ها به مصاف شیلی خواهد رفت. سرمربی آلمان این بازی را یک چالش بزرگ برای تیمش می داند.

به گزارش وبسایت گل، یواخیم لوو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شد. او در آغاز پیرامون تصمیمش مبنی بر ترکیب چرخشی صحبت کرد. لوو از حضور تراشتگن در چارچوب دروازه گفت و در واکنش به سوال خبرنگاران درخصوص تغییر او پس از اشتباهات در بازی مقابل استرالیا گفت که این تصمیم را پیش از اینها گرفته است:

“آنچه که من گفتم این است که به هر بازیکن شانس بازی خواهم داد. بستگی به مسابقات و وضعیت زمین بازی دارد. پیروزی به تنهاییحائز اهمیت نیست. این در مورد رسیدن به یک ساختار و سازمان دهی است. می خواهم انعطاف پذیری داشته باشیم و اطمینان داشته باشم بازیکنان دقایق یکسانی در زمین حضور خواهد داشت؛ بازیکنانی که بازی نمی کنند نیاز به کسب تجربه دارند. هفت تغییر در بازی مقابل شیلی نیاز نیست، اما می توانیم سه یا چهار تغییر داشته باشیم. هکتور، کیمیش، دراکسلر و موستافی از ابتدا بازی خواهند کرد. مارک آندره تراشتگن درون دروازه خواهد بود، این تصمیم پیش از این ها گرفته شده بود.
 

سرمربی آلمان درخصوص شیلی گفت:

“شیلی از بسیاری تیم های دیگر انعطاف پذیرتر است. آن ها غیرقابل پیش بینی هستند. بسیاری بازیکنانشان می توانند گلزنی کنند. نمی توان مشخص کرد که چه بازیکنانی در زمین حضور خواهند داشت، این نقطه قوت آن ها است. شیلی نگرشی قدرتمند دارد و همواره روی برد تمرکز می کند. عملکرد آن ها را نظاره گر بوده ایم، آن ها یکی از تاکتیک پذیرترین تیم های جهان هستند. این بازی یک چالش بزرگ برای ما خواهد بود.
 

سبک بازی فیزیکی و درگیرانه شیلی، دیگر مسئله مطرح شده در کنفرانس لوو بود:

“مطمئن نیستم که راه فوتبال بازی کردن شیلیایی ها ناجوانمردانه باشد. آن ها دوست دارند درگیرانه بازی کنند و بسیار قدرتمند هستند. آرتورو ویدال در این سبک زبانزد است. اما تمامی بازیکنان شیلی در یک به یک خوب هستند.
 

او در مورد تیم حریف افزود:

“معتقدم که تیمم از لحاظ ذهنی آمادگی لازم را دارد. مهم ترین نکته آن است که در طول 90 دقیقه هوشیار باشیم. آن ها فراتر از یک خط دفاعی هستند و می توانند شش یا هفت بازیکن در این منطقه باشند.
 

درصورت پیروزی آلمان مقابل شیلی، یواخیم لوو به صدمین بردش با مانشافت خواهد رسید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد