وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: شیلی یکی از بهترین تیم های جهان است؛ خوب بودیم و نباید انتظارات بالا باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم ملی آلمان بدون بازیکنان اصلی خود موفق شد در اولین دیدار جام کنفدراسیونها برابر قهرمان آسیا با نتیجه 3-2 پیروز شود. 

 

گلهای لارس اشتیندل، دراکسلر و گروتسکا برای پیروزی ژرمنها در دیدار برابر استرالیا کافی بود، اما یواخیم لوو به بازیکنان جوان خود برای بازی برابر شیلی هشدار می دهد. به گزارش FFT او در این باره می گوید:

” شیلی در یک سطح کاملا متفاوت بازی می کند چون آنها با شدت و کیفیتی بسیار بالا بازی می کنند. در نیمه اول ما خیلی خوب بازی کردیم، ترکیب خوبی داشتیم و بازی تحت کنترل ما بود، تنها نکته منفی پیروزی فقط 2-1  ما در این نیمه بود چون فرصتهای دیگری نیز داشتیم. ما نمی توانستیم گل سوم و چهارم را به ثمر برسانیم و از آنسو استرالیا غیر از گلش موقعیت دیگری نداشت.
 “

لوو ادامه داد:

” در نیمه دوم و پس از 60 دقیقه همبستگی خود را از دست دادیم و در حملات هماهنگ نبودیم، ما باید برای حفظ ثبات خود تلاش کنیم. ما تیم جدیدی  داریم و من فکر میکنم همه خوب کار کرده اند. من فکر می کنم نباید انتظارات خیلی بالایی داشته باشیم و تیم خوب بازی کرده است.
 “

لوو در مورد بازی برابر شیلی ادامه می دهد:

” شیلی یکی از بهترین تیم های جهان است، شیلی تجربه بالایی دارد و از نظر انفرادی فوق العاده است و از نظر تاکتیکی بسیار انعطاف پذیرند. دیدن بازی آنها شگفت انگیز است و در هر بازی آنها پویایی متفاوتی دارند.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد