وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

استرالیا 2 - 3 آلمان؛ پیروزی دشوار آلمان برابر استرالیا در گام اول

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آلمان موفق شد در گام اول و در دیداری تماشایی با نتیحجه 2-3 استرالیا را مغلوب کند. 

 

بازی با برتری آلمان آغاز شد و این تیم در دقیقه 5 به گل رسید. نفوذ برانت از راست و پاس به بیرون او با ضربه دقیق استیندل از وسط محوطه جریمه همراه بود تا ژرمن ها با یک گل از استرالیا پیش افتند. 

در دقیقه 17، واگنر موقعیت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه سر با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 32، این بار دراکسلر شانس خود را برای گلزنی و 2 برابر کردن اختلاف امتحان کرد اما شوت فنی او نیز راهی به دروازه نیافت. 

در دقیقه 38، اولین موقعیت استرالیا در بازی به دست آمد اما بازیکنان این تیم با بی دقتی این ضربه ایستگاهی را از دست دادند. 

اما در دقیقه 41، روگیچ موفق شد گل اول استرالیا را به ثمر رساند . ضربه اول او به شکوردان مططفی برخورد کرد اما در ریباند باز هم روگیچ به سمت دروازه آلمان ضربه زد تا گل تساوی به ثمر برسد. 

اما در دقیقه 44 و روی اشتباه مدافعان استرالیا، آلمان صاحب یک ضربه پنالتی شد تا دراکسلر با ضربه ای خلاف جهت، باز هم تیمش را پیش ندازد تا نیمه اول با برتری 1-2 آلمان به پایان برسد. 

نبمه دوم نیز با برتری آلمان آغاز شد و این تیم در دقیقه 47 به گل رسید. باز هم روی پارس کیمیچ، این بار گورتزکا در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با ضربه ای دقیقه گل سوم را به ثمر رساند. 

اما استرالیا دست از تلاش نکشید و موفق شد در دقیقه 56 باز هم اختلاف را به حداقل برساند. ضربه ایستگاهی بازیکنان استرالیا با دفع اشتباه لنو همراه بود تا باز هم روگیچ در ریباند دروازه را باز کرده تا بازی با نتیجه 2-3 به سود المان پیگیری شود. 

در این صحنه نیز ویدئو چک به کمک استرالیا آمد تا نقش این تکنولوژی جدید بیش از پیش از این رقابت ها پررنگ شود. 

در دقیقه 75، آلمان فرصت بسیار خوبی برای زدن گل چهارم داشت اما ضربه ورنر به دیرک دروازه استرالیا برخورد کرد. دقایقی بعد، استرالیا فرصت بسیار خوبی به دست آورد اما ضربه موی توسط لنو مهار شد.  

در ادامه و علیرغم تلاش استرالیا اتفاق خاصی رخ نداد تا آلمان در اولین دیدار خود با نتیجه 2-3 استرالیا را مغلوب کند.

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
Bayern دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 21:53

با تبریک و عرض ارادت، بازی میتونست با برد بالا 5 گل باشه ولی طبیعی بود تیم تازه سرشکل گرفته، خدا خیرت بده لنو اشتباه داشت اما خوب شد باعث نشد که نبریم، یوگی هم تعویض واگنر رو بعمد انجام داد تا فشار بیشتری به دفاع بیاد، در کل برای اولین بازی میشه عملکرد تیم رو مناسب دونست

خاک بر سر بایرن دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 23:21

من باشم سانچز گورتسکا و برانت رو میخرم دیگه یک عمر راحتیم

محمد رضا - دورتموندی سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 00:45

خیلی خوبه این ورنر امیدوارم دورتموند بیاد ! فوق العادس اصلا ...

بهمن سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 02:40

زوله واقعا خیییییلی کمتر از اون چیزیه ک فکر میکردم

bobak سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 08:05

برای شروع و جوانگرایی خیلی خوب بود . نمی شود زود قضاوت کرد از ظاهر امر اینطور معلوم است که زوله و واگنر و به طور حتم امره کان در حد مانشافت نیستند . تیمو ورنر می تواند آینده خوبی در مانشافت داشته باشد پر تلاش و زبل به نظر می آید .

Baha سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 12:31

این چه تیتریه که زده؟!
پیروزی دشوار؟!!!

Baha سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 12:32

دوتا اشتباه که قابل درست شدن هم هست باعث شد استرالیا دو گل بزنه خبر نداره مردم استرالیا بعد از باخت 3-2 به مانشافت ریختن تو خیابون و جشن گرفتن.این تیم تو چند تا مورد به خاطر تجربه ی کم تمرکز نداشت که اونم تو بازی بعد مطمئن باشید بهتر میشه

جواد سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 13:48

امره جان و لنو به درد نمیخورن
کیمیچ عالیه . کاشکی واکر رو نگیرن تا کیمیچ بتونه دفاع راست بازی کنه
ورنر میتونه در آینده جای کلوزه رو بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد