وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: لنو دروازه بان ثابت مقابل استرالیا خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو از دروازه بان اول ژرمنها مقابل استرالیا رونمایی کرد! 

 

به گزارش Sport1 برند لنو دروازه بان خوش آتیه و جوان باشگاه بایرلورکوزن دروازه بان ثابت عقابها در اولین دیدار این تیم برابر استرالیا در جام کنفدراسیونها خواهد بود. همچنین یوگی لوو بر استفاده چرخشی از بازیکنان تاکید دارد:

” برند لنو در بازی مقابل استرالیا بازی خواهد کرد. همه بازیکنان حتی دروازه بانهای تیم فرصت بازی کردن پیدا خواهند کرد ما نمی خواهیم بر روی چیزی به تنهایی تکیه کنیم و همه شانس بازی کردن پیدا خواهند کرد.
 “

لازم به ذکر است در دیدار دوستانه برابر دانمارک کوین تراپ درون دروازه قرار گرفت و پس از آن در دیدار مقدماتی جام جهانی برابر سن مارینو مارک تراشتگن بازی نمود و الان نوبت به لنو رسیده است.

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 19:09

متاسفانه همینجور فکر کردن ها هست که تیم چند ساله داره درجا میزنه برای لیگ فهرمانان و رئال 2 سال پشت سر هم داره جام میگیره..
دوستان خوهشا کامل بخونید بعد نظرتونو ارائه بدید بالاخره همه ما اینجا جمع شدیم نظرامونو تبادل کنیم و ببینیم چی خوبه چی بد...(متاسفانه اینجا یک سری عادت کردند لایک و دیسلایک کنند که کار درستی نیست..)
در جواب به مانو روبری عزیز...از قدیم گفتند هر چی بیشتر پول بدی بیشتر آش میخوری..
کار ندارم شما نامرد خطابش کنی یا غیرتی من صلاح تیمو میخوام دوست ندارم که تیم محبوبم افت کنه یا ...
اگه من بخوام 2 تا بازیکن توی دنیای فوتبال از لحاظ تکنیک و مهارت و... انتخاب کنم مسی و رونالدو رو انتخاب میکنم این 2 تا بازیکن توی تیم های خودشون وزنه ای به حساب میان و تیم بدون اونا کمتر میتونه بدرخشه.. مخصوصا مسی ..
در ضمن من یه چیزی خدمتون عرض کنم راجع به بی غیرت گفتن رونالدو که ای کاش قبل نوشتنون کمی با خودتو تامل میکردید.. توی این چند سالی که رونالدو توی رئاله.. به جرئت میتونم بگم بعد راموس غیرتی ترین بازیکن زمین بوده و هست... ولی طرفدارا قدرشو نمیدونن و براش هو میکشن.

امیر شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 19:16

همین اشتباهات فاحش سران بایرن , وضع تیم رو از سال 2013 به بعد بدتر کرد..
که اوردن گواردیولا به تیم بدترین اشتباه ممکن بود..
بحث دستمزد شد .. واقعا افسوس میخورم از این که بهترین هافبک جهان رو به رئال فروختیم..
میدونم که کروس خودشم خوشش نمیاد در حال حاضر از بایرن اما ای کاش دستمزدشو میبردیم بالاترو کار به اینجا ها نمیکشید..
من احتمال اومدن رونالدو رو به تیم خیلی خیلی کم میدونم اما خیلی هم خوشحال میشم اگه بیاد.
بازیکن بسیار تکنیکی قدرتی .. و به نظر من بعد مسی بهترین بازیکن جهان.. چرا ادم بدش بیاد..
رونالدو یه ندا بده الان.. با این که شما میفرمایید 32 سالشه .. ابراهیموویچ چک سفید امضا به قول خودمون میده بهش..همینطور الخلیفی... اگه رونالدو بره چلسی شک نکنید حداقل تا یک چهارم بالا میاد چلسی..
در هر حال من دوست دارم نظرات بقیه دوستان عزیز و بشنوم..

امیر شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 19:28

دوستان عزیز یه مورد دیگه هم ذکر کنم راجع به سن ... چون فکر میکنم الان اکثر نظرا رو بعضی ها همینجوری میپرونن نمیدونم کی برای دفعه اول اومد رو این بحث سن رو مطرح کرد...
از دروازه بان شروع میکنم تا نک حمله براتون تک تک مثال میزنم
بوفون 39 سالشه بعد نویر در حال حاضر (((از نظر بنده ))) بهترین دروازه بانه و کاملا مشهوده ..
بارزالی کیلینی جان تری کمپانی پیکه راموس همه بالای 30 سال سن دارند و برای دفاع جزو بهترین ها هستند..
اینیستا مودریچ الونسو (تا همین فصل) شواینی.. دوستان قدیمی یادشونه لمپارد و جرارد رو...
کلوزه خودمون رونالدو
اینا همه بالای 30 سال سن دارند و بهترین هستند من نمیدونم چرا دهن همه افتاده بازیکن کلا باید زیر 30 سال سن داشته باشه..
تیم حد اقلا باید 5 تا بازیکن بالای 30 سال داشته باشه.. مسلما تجربه اونا بالاتره و میونن در شرایط حساس چه کاری بهتره..
امیدوارم روشن بشه برای همگی
با تشکر که این 3 کامنت رو مطالعه کردید

حمید یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 00:17

تو اصلا یه بایرنی نیستی
کسی که بوفونو به نویر ترجیح میده رو باید فاتحه ش رو خوند
خود یووه فن ها نویر رو بهتر میدونند
اگه یکم بازیا رو نگاه کنی مارسلو و کروس و مودریچ هستند که این همه موقعیت واسه رونالدو ایجاد میکنند
رونالدو شاید قدرت داشته باشه ولی تکنیکی خیلی افت کرده
بدون اون سه بازیکن رونالدو بازیکن معمولیه
میتونی عملکرد تو پرتغالو ببینی
خواهشا یه نمه فوتبال ببین بعدا نظر بده

Captan lahm یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 00:32

حمید جان ایشون گفتن بعد از نویر بوفون بهترینه
منظورش اینه اول نویر بعد بوفون

امیر یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 08:40

ای کاش شما اول متنو میخوندید بعد اظهار فضل میکردید...
بنده توی این مدتی که توی وبلاگ هستم اکثرا منو میشناسن...همه جا گفتم نویر بهترین در جهانه
دوست عزیز شما در سطحی نیستی که بخوای نظر بدی رونالدو افت کرده یا خیر .. من وقتی میگم تکنیکی هست حرف صد ها میلیون ادم رو میزنم... دوستان میدونن سال 2016 رونالدو همه ی جامارو فتح کرد..
منظورتون از یه نمه فوتبال دقیقا چیه؟ من فکر میکنم شما شعور فوتبالی ندارید که رونالدو رو بازیکن معمولی فرض میکنید... حد اقل وقتی میخواید تخریب کنید کسی رو بگید متوسط رو به بالا نه به یه بازی کن به اصطلاح Legend بگید متوسط... به شعور ما هم توهین میشه..
ولی در کل ممنونم که نظرتونو ارائه کردید ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد