وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

در آستانه فصل 18-2017؛ لوگوی باشگاه بایرن مونیخ تغییر کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آستانه فصل 18-2017، باشگاه بایرن مونیخ پنج تغییر در لوگوی خودش ایجاد کرده است.  

به نقل از squawka، قهرمان بوندس لیگا، تغییراتی در لوگو خودش اعمال کرده که از شاخص ترین آن ها می توان به تغییر حروف M و C اشاره کرد. رنگ آبی و قرمز لوگو، بیش از پیش تاریک شده و علاوه بر این، خطوط لوزی شکل باوارایا نیز از 30، به 35 درجه تغییر کرده است. همچنین تعداد لوزی های آبی رنگ از 8، به عدد 7 کاهش داشته است. این اولین تغییر لوگوی بایرن مونیخ پس از سال 2002 بود. لازم به ذکر است که حساب رسمی بایرن مونیخ در توئیتر، هم اکنون از لوگوی جدید استفاده می کند.

منبع

نظرات 13 + ارسال نظر
محمد رضا - دورتموندی شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 02:49

اونقدری که هوینس لوگوی بایرن رو تغییر داده اوباما آمریکا رو تغییر نداد !

بهروز شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 03:11

که چی ؟ چی شد الان مثلا ؟

امیر شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 07:56

یه نکته ای رو خدمت دوستان عرض کنم..
در صورت جدایی رونالدو از رئال.. اگر مبلغ فسخ قراردادش 1 میلیارد دلار هم باشه..
ال خلیفی مشکلی نداره برای پرداختش ..یا ابراهیمویچ ..
شایعاتی شنیده بودم که در تعطیلات تابستونی سال گذشته ابراهیمویچ با پدر مسی دیدار کرده بود...سوریانو هم توان خریدشو داره..
180 میلیون یورو چیزی نیست .. رونالدو خودشم اگه بخواد پول فسخشو میده که بنظر من هیچ وقت اینکارو نمیکنه.

جدی شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 10:55

جدی

محمد شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 13:23

عجب تغییرات خوبی من یکی کلی کیف کردم

امیر شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 13:25

از هوینس بعید نیست وقتی یه شبه تولیسو رو میاره شاید رونالدو رو هم اورد...
البته اون رقم فسخ رو خودش باید بپردازه..
بایرن هم تیمی نیست که بگیم نداره.. داره خوبشم داره ولی خساست و ... جلوشو میگیره..
در هر حال بی شک رونالدو یکی از ستاره های بی چون و چرای فوتباله...
اگر 1 درصد احتمال بدیم بیاد بایرن.. 1 درصد چیز جالبی میشه...
روبن لوا رونالدو

خط آتش نیست که بمب هسته ایه

مانو روبری شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 14:31

باورم نمیشه می خواهید اون نامرد بیاد بایرن
بعضی ها مخالف سانچز بودن به خاطر دست مزد بالا پس بدونن این عوضی دست مزدش بالاتر
درضمن ۳۱یا۳۲ سالشه
منم دوست ندارم جای ریبری متعصب رو یک بازیکن بی غیرت بگیره
در ضمن رومینگه پارسال گفت ما نیازی به مسی و رونالدو نداریم

امیر شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 19:08

متاسفانه همینجور فکر کردن ها هست که تیم چند ساله داره درجا میزنه برای لیگ فهرمانان و رئال 2 سال پشت سر هم داره جام میگیره..
دوستان خوهشا کامل بخونید بعد نظرتونو ارائه بدید بالاخره همه ما اینجا جمع شدیم نظرامونو تبادل کنیم و ببینیم چی خوبه چی بد...(متاسفانه اینجا یک سری عادت کردند لایک و دیسلایک کنند که کار درستی نیست..)
در جواب به مانو روبری عزیز...از قدیم گفتند هر چی بیشتر پول بدی بیشتر آش میخوری..
کار ندارم شما نامرد خطابش کنی یا غیرتی من صلاح تیمو میخوام دوست ندارم که تیم محبوبم افت کنه یا ...
اگه من بخوام 2 تا بازیکن توی دنیای فوتبال از لحاظ تکنیک و مهارت و... انتخاب کنم مسی و رونالدو رو انتخاب میکنم این 2 تا بازیکن توی تیم های خودشون وزنه ای به حساب میان و تیم بدون اونا کمتر میتونه بدرخشه.. مخصوصا مسی ..
در ضمن من یه چیزی خدمتون عرض کنم راجع به بی غیرت گفتن رونالدو که ای کاش قبل نوشتنون کمی با خودتو تامل میکردید.. توی این چند سالی که رونالدو توی رئاله.. به جرئت میتونم بگم بعد راموس غیرتی ترین بازیکن زمین بوده و هست... ولی طرفدارا قدرشو نمیدونن و براش هو میکشن.

امیر شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 19:16

همین اشتباهات فاحش سران بایرن , وضع تیم رو از سال 2013 به بعد بدتر کرد..
که اوردن گواردیولا به تیم بدترین اشتباه ممکن بود..
بحث دستمزد شد .. واقعا افسوس میخورم از این که بهترین هافبک جهان رو به رئال فروختیم..
میدونم که کروس خودشم خوشش نمیاد در حال حاضر از بایرن اما ای کاش دستمزدشو میبردیم بالاترو کار به اینجا ها نمیکشید..
من احتمال اومدن رونالدو رو به تیم خیلی خیلی کم میدونم اما خیلی هم خوشحال میشم اگه بیاد.
بازیکن بسیار تکنیکی قدرتی .. و به نظر من بعد مسی بهترین بازیکن جهان.. چرا ادم بدش بیاد..
رونالدو یه ندا بده الان.. با این که شما میفرمایید 32 سالشه .. ابراهیموویچ چک سفید امضا به قول خودمون میده بهش..همینطور الخلیفی... اگه رونالدو بره چلسی شک نکنید حداقل تا یک چهارم بالا میاد چلسی..
در هر حال من دوست دارم نظرات بقیه دوستان عزیز و بشنوم..

امیر شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 19:29

دوستان عزیز یه مورد دیگه هم ذکر کنم راجع به سن ... چون فکر میکنم الان اکثر نظرا رو بعضی ها همینجوری میپرونن نمیدونم کی برای دفعه اول اومد رو این بحث سن رو مطرح کرد...
از دروازه بان شروع میکنم تا نک حمله براتون تک تک مثال میزنم
بوفون 39 سالشه بعد نویر در حال حاضر (((از نظر بنده ))) بهترین دروازه بانه و کاملا مشهوده ..
بارزالی کیلینی جان تری کمپانی پیکه راموس همه بالای 30 سال سن دارند و برای دفاع جزو بهترین ها هستند..
اینیستا مودریچ الونسو (تا همین فصل) شواینی.. دوستان قدیمی یادشونه لمپارد و جرارد رو...
کلوزه خودمون رونالدو
اینا همه بالای 30 سال سن دارند و بهترین هستند من نمیدونم چرا دهن همه افتاده بازیکن کلا باید زیر 30 سال سن داشته باشه..
تیم حد اقلا باید 5 تا بازیکن بالای 30 سال داشته باشه.. مسلما تجربه اونا بالاتره و میونن در شرایط حساس چه کاری بهتره..
امیدوارم روشن بشه برای همگی
با تشکر که این 3 کامنت رو مطالعه کردید

مانو روبری شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 22:42

سلام امیر جان در خصوص دادن نظر
بازیکنی مثل رونادو باید دست مزد بالاتر بگیره چون حقشه ولی نه اینقدر که می خواد بگیره
و به نظرم توی ۵ تا بازیکن برتر دنیا هست و من میدونم ان نسبت به رئال متعصب هست و منظورم از بی غیرتی نظر شخصی ام است و از گفتنش عذر می خوام
و میدونم میتونه به تیم کمک کنه ولی چند سال؟؟؟

مانو روبری شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 22:48

در خصوص گواردیولا از نظر من کاملا اشتباه میگی او جوان گرا بود و به آلمان و بایرن کمک کرد
به نظر من مدیریت محترم پاریسن ژرمن عقل درستی نداره که می خواد اینقدر پول بده
فکر کن با این همه پول میشه چند تا بازیکن جوان رو قوی کرد و شاید قدرت این بازیکنان مثل رونالدو نشه ولی مجموع اون بازیکنان خیلی قوی تر از رونالدو میشه

مانو روبری شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 23:03

ر مورد سن باید بگم اولا بالای ۳۲ سال دیگه ضعیف میشه
در مورد دروازه بانان باید گفت آنها مثل بقیه پست های فوتبال زود از کار نمی افتند و دروازه بانی مثل نویر هم تا ۴۰ سالگی میتونه عالی باشه
در مورد مدافعانی که گفتی هنوز قوی هستند البته به جز جان تری که افت کرده
در مورد هافبک ها باید گفت آلونسو که توی این سن خدافظی کرده یعنی دو سال دیگه برای رونالدو
ولی در مورد اینیستا اصلا نظرم با تو یکی نیست تو اون بازیکن ۲۰۱۰ را با الانش مقایسه میکنی؟؟ اون دیگه نفس نداره پاساش مثل سابق نیست و شوتلش اون قدرت و دقت رو نداره و دلیل افت اون افت بارسا بود که حتی چند تا بازی رو هم ذخیره بود
کلوزه زمانی که از بایرن رفت دیگه مثل قدیم قوی نبود
الان ریبری رو نگاه کن تا نیمه اول عالیه ولی بعدش نمیتونه
و اگه شواینی مثل شواینی قدیم بود از منچستر بیرون انداخته نمیشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد