وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تولیسو: از حضور در بهترین تیم اروپا، خوشحالم؛ می خواهم با بایرن مونیخ، قهرمانی را تجربه کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، این بازیکن فرانسوی از پیوستن به بایرن مونیخ بسیار خوشحال است و این باشگاه را بهترین تیم اروپا می داند.  

کورنتین تولیسو، بازیکن جدید بایرن مونیخ از پیوستن به این تیم بسیار خوشحال است.

به نقل از گل، این بازیکن 22 ساله که به عنوان گران قیمت ترین بازیکن تاریخ بوندس لیگا شناخته می شود، در خصوص پیوستن به بایرن مونیخ گفت:

“از حضور در بایرن و پیوستن به بهترین تیم اروپا بسیار خوشحالم. از پیوستن به این باشگاه بسیار مفتخرم و همیشه یکی از اهداف من پیوستن به چنین تیمی بوده است. اکنون این هدف، به حقیقت تبدیل شده است. امیدوارم به دستاورد های زیادی در اینجا دست یابم و برای قهرمانی در جام ها، به تیم کمک کنم. هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد تا با این باشگاه مدال کسب کنم. بایرن اگر بزرگترین باشگاه های اروپا نباشد، بدون شک یکی از بزرگترین هاست.
 

کورنتین تولیسو

وی افزود:

“ چه در رقابت های داخلی و چه در رقابت های بین المللی، بایرن مونیخ به عناوین بسیاری دست یافته است. آن ها می خواهند که در هر رقابت به قهرمانی دست یابند و این، هدف من نیز است. متاسفانه با لیون موفق به فتح جامی نشدم. به خاطر همین موضوع، امیدوار هستم که با بایرن مونیخ جشن های قهرمانی را تجربه کنم. پیشنهادی های دیگری نیز بود، اما من برای آمدن به مونیخ مصمم بودم. وقتی در خصوص اهداف باشگاه با مشاورین من صحبت کردند، من به سرعت متقاعد شدم. از همان ابتدا، من می خواستم به اینجا بیایم تا به بازیکنی بهتر تبدیل شوم و قهرمانی کسب کنم.
 

حضور هموطنان تولیسو در آلیانتس آره نا از جمله فرانک ریبری، کینگزلی کومان و ویلی سانیول که به تازگی به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی انتخاب شد، می تواند به وفق پیدا کردن این بازیکن با فضای مونیخ، بیش از پیش کمک کند.

“قبل از امضای قرارداد با ویلی سانیول تلفنی صحبت کردیم. مطمئن هستم دیگر فرانسوی های باشگاه به من کمک خواهند کرد. این موضوع می تواند برای من بسیار مهم باشد. در اسرع وقت، سعی خواهم کرد که زبان آلمانی را یاد بگیرم.
 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 20:36

امیدوارم فصول درخشانی رادربایرن داشته باشد وجامهای بسیاری راکسب کند

حمید پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 22:25

این فرانسوی بایرن رو بهترین میدونه.اونوقت کروس...

Captan lahm جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 01:20

حمید جان این یه مساله طبیعی هس
بیشتر خاصیت تیم های بزرگ اروبایی هس
مثلا اگه به ریال یا بارسا یا یووه هم رفته بود اونا رو بهترین تیم میدونس
این جوری میگن چون میخوان خودشون رو تو دل هوادارا جا بدن و محبوب بشن

حمید جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 09:52

باشگاه داریم تا باشگاه
فقط کافیه به رئال و بارسا نگاه کنید
زلاتان
یحیی توره
خامس رودریگز
موراتا
تیاگو که کامل از بارسا بد میگفت و واقعا علاقمند به بایرن
هرچنند بایرن هم قدر گوتزه رو ندونست

من فقط بایرنیم جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 18:16

اونکه صد درصد اقای تولیسو باید خوشحال باشی ارزو خیلی بزرگترا توهست که باشن.منا به تندرو بودن محکوم کردن واز طرفداری دو سال قبل مسدودم کردن ولی حرفما میزنم.سیاست باشگاه افتضاح شده چه در دیه کاستارا بدیم 50تا بعد بریم سانچزو وکاراسکو رو بیاریم 100تا نازم کنن کی هستن نصفه کاستام نیستن که بخان ناز کنن بایرن دیار شیران جان برکف و با تعصبه.بایرن مث جنگ یک به صده یا نرو یا رفتی برگشتی توش نیست باید جون بدی سر بزاری عین ویدال اگه ی ویدال دیگه جلو رقال داشتیم یا با همون یدونه ویدال جلو رقال داور بی شرف کار رو در نمیورد ما قهرمان بودیم ناز کردن برا بایرن مساویه با دهتا خوردن تیمته بد بخت (دهسنال).کاستارو نفروشین که کجا مث اون شرف ندار بی غیرت بی اصل ونصب المان شرقی(کروس)بزاره تو کاسمون.هرچی میکشیم هرچی جام از دستمون در اومد از بازیکنایی که فروختیمشون رفتن شاخ شدن لوسیو اینتر کروس رقال.باییییییییییییییییرررررررننننن بی همتاسmia san mia

حمید جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 20:08

کروس خوب بود و رفت
ولی داگلاس دیگه کاراییش رو نداره
ندیدی جلو رئال اون تک به تکی که با شاه پاس روبن ایجاد شد رو به زیبایی هرچه تمام ر...د
اتفاقا اگه بره ممکنه خود حقیقیشو پیدا کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد