وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: می‌دانم که به پایان فوتبالم نزدیک هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن، ستاره بایرن مونیخ مدعی شد که متوجه است که به روزهای پایانی فوتبالش نزدیک می‌شود. 

 

هافبک هلندی که اخیرا قراردادش را با بایرن تمدید کرده، تا سال 2018 در این تیم ماندنی است. با این حال او حال و هوای بازنشستگی و آویختن کفش هایش را از حالا حس می‌کند. 

او گفت:" به پایان فوتبالم نزدیک می‌شوم و این واقعیت است. بیشتر و بیشتر، به فکر این هستم که پس از پایان فوتبالم چه کار خواهم کرد. آرامش دارم و نگرانی زیادی برای اتفاقات پس از سال 2018 ندارم. تنها روی حال حاضر متمرکز هستم. یک چیزی که می‌دانم این است که پس از خداحافظی به هلند بازخواهم گشت و به باشگاه گرونینگن خواهم رفت. هنوز رابطه نزدیکی با باشگاهی که در کودکی طرفدارش بودم دارم. شاید آنجا بتوانم کاری برای تیم انجام دهم."

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
بهمن پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 16:25

ب جرأت میگم ک بایرن دیگه وینگری مثل روبن ب خودش نمیبینه

امیر پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 16:28

نگو شاه نگو..
حتی گفتنشم خوب نیست

محمد پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 19:13

عشقی شاه روبن امیدوارم همیشه بدرخشی دل ما بایرنیها را تویکی خیلی شادکردی

افن برگ پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 21:55

بهمن جان جملتو کامل کنم...تاریخ دیگه وینگری مثل روبن به خودش نخواهد دید

بایرنی پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 22:49

عالی بود افن برگ

یه بایرنی جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 00:59 http://all4dl.blogsky.com

من فقط بایرنیم جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 18:04

تورو خدا نگو واله نگو روبن این حرفو بخدا دارم دیوونه میشم ناخدا الی کان افنبرگ مهمت شول البر ناخدا لام حالام روبری ی ادم چقدر صبر داره مردونه.تازه با این خریدا انتظار سی ال هم دارین بخدا سال قبل برا سانچزم این حرفارا زدن.بدون روبری واقعا سخته جلو گاوچرونا وسط بازیکن اس میخایم مث ویدال که همین امسال وسطا رقالا سر ویس کرد تولیسو هم فک نکنم جواب بده.خدایا روبریو جوون کن چی بگم والا دارم داغون میشم

گرشاسب جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 18:11

پیراهن شماره 10 بایرن به کسی جز خودت نمی یاد اسطوره
فک نکنم این پیراهن اندازه تن کسی بشه
کی میخواد مثل تو تو عرض حرکت کنه؟
کی میخواد مثل تو شوت با کات پای چپ بزنه؟
کدوم پا میخواد تو کفش تو جا بشه؟
همیشه در ذهنم خواهی ماند خوش تکنیک ترین بازیکن جهان
امیدوارم قبل از اینکه مقر پادشاهیتو ترک کنی، یه بار دیگه به جهان فوتبال نشون بدی که حتی با بی عدالتی و نا داوری هم نمیشه بزرگیتو منکر شد.
امیدوارم انتقام ما از رئال بی شرف به دست با لیاقت خودت گرفته بشه اسطوره
بعد تو دیگه بایرن برای من مثل قبل نخواهد بود
خدا رو شکر که حداقل یه سال دیگه می تونم بازی زیباتو تو تیم مجبوبم نگاه کنم.
پس به افتخار خودت پادشاه ومبلی

آرین سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 00:02 http://بایرن مونیخ

امیدوارم همیشه موفق باشی آرین جووون و از ی چیزی خیلی ناراحت هستم که حق تو رو تو توپ طلا خوردن ولی .... دیگه گذشت امیدوارم ی هلندی دیگه مثل تو پیدا بشه و به بایرن و هلند کمکم کنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد