وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیمیش: خوشحالم که بازیکن مهمی برای بایرن مونیخ خواهم بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک جوان بایرن مونیخ می خواهد در فصل جدید خود را اثبات کند. 

 

در فصلی که گذشت، یاشوا کیمیش، هافبک 22 ساله بایرن مونیخ در اغلب بازی ها ذخیره بود اما در این فصل او امیدوار است که اوضاعش بهتر شود.

کیمیش که برای بهبود وضعیت خود در تیم با کارلو آنچلوتی صحبت کرده است، در مصاحبه با بیلد گفت:

“فصلی که گذشت برای من راضی کننده نبود، بنابر این با آنچلوتی مکالمه ای داشتم. برای من،این که باشگاه به عنوان بازیکن مهم نگاه می کند یک شانس بزرگ برای من است. من می خواهم از این شانس استفاده کنم و اعتماد سرمربی را جلب کنم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد