وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: تولیسو انتخاب آنچلوتی بود؛ کار ما در بازار نقل و انتقالات تمام نشده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه می گوید کورنتن تولیسو گزینه مد نظر کارلو آنچلوتی بوده است. 

 

بایرن مونیخ روز چهارشنبه انتقال کورنتن تولیسو را نهایی کرد و این هافبک ۲۲ ساله فرانسوی با انتقالی ۶+۴۱،۵ میلیون یورویی تبدیل به گرانقیمت ترین خرید تاریخ این باشگاه آلمانی شد. تولسیو که فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان لیون بود و در تمامی رقابت ها ۱۴ گل برای این تیم به ثمر رساند قراردادی تا ۲۰۲۲ با بایرن مونیخ امضا کرده است.
رومنیگه در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه درباره انتقال تولیسو گفت:


ما واقعا خوشحالیم که توانستیم با چنین بازیکن جوان و مستعدی قرارداد امضا کنیم. تیم های زیادی خواهان تولیسو بودند و قبل از اینکه رقابت برای جذب او شروع شود ما کار را تمام کردیم. تولیسو گزینه مد نظر آنچلوتی برای خط هافبک بود. تولیسو بازیکنی سریع و تکنیکی است و فصل گذشته با زدن ۱۴ گل قدرت گلزنی خود را نشان داد. او در خلق موقعیت های گل هم عملکردی خوبی داشته است. ما با دقت بازی های او را نگاه کردیم و بعد وارد عمل شدیم. انتقال تولیسو به بایرن مونیخ تا حدی شبیه انتقال خاوی مارتینز بود با این تفاوت که خاوی در آن سن شناخته شده تر بود. تولیسو بازیکنی است که هواداران بایرن مونیخ باید منتظر دیدن بازی ها او باشند.

ما همیشه نسبت به جذب بازیکنان جوان و مستعد آلمانی علاقه مندیم و تاکنون نیکلاس زوله، سباستین رودی و سرج نبری را جذب کرده ایم. فکر می کنم این سه بازیکن هایی جالب توجه هستند و اکنون تولیسو که عضو تیم ملی فرانسه است هم به جمع این بازیکن ها اضافه می شود. فکر می کنم این ۴ بازیکن کیفیت خوبی به تیم اضافه می کنند و تاحدی ما را سرحال تر می کنند.

ما اکنون در اواسط جون هستیم و پنجره نقل و انتقالات در آخر آگوست بسته می شود. نمی خواهیم به این زودی کار خود را در نقل و انتقالات تمام شده بدانیم و من نمی توانم هیچ اتفاقی را تضمین کنم. پس با چشمانی باز در بازار به دنبال اهداف خود خواهیم بود.

از دیگر بازیکنانی که بایرن مونیخ به دنبال امضا قرارداد با آن ها است می توان به الکسیس سانچز اشاره کرد. همچنین جدایی داگلاس کاستا روز به روز قطعی تر می شود.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
پیمان پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 10:49

اگه جذب سانچز قطعی بشه
همه چیز عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد