وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی در مورد اضافه شدن سانیول: خودم به مسئولین باشگاه گفتم که یک کمک نیاز دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ویلی سانیول بعنوان مربی جدید بایرن مونیخ انتخاب شد. 

 

به گزارش FFT ویلی سانیول مدافع راست فرانسوی سابق بایرن مونیخ که 9 سال پیراهن این تیم را بر تن داشت و به همراه این تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا و 5 قهرمانی بوندسلیگا شد سال آینده بر روی نیمکت بایرن مونیخ خواهد نشست تا به کارلو آنچلوتی کمک کند. قرارداد ویلی سایول بعنوان مربی جدید باواریاییها 2 ساله خواهد بود. آنچلوتی در این باره می گوید:

” با از دست دادن دو دستیار من مثل پل کامنت که در زمستان از ما جدا شد و همچنین هرمان گرلند که در پایان فصل نیمکت ما را ترک کردند من به هیات مدیره باشگاه گفتم که نیاز به استخدام یک کمک مربی( دستیار) دارم. من بسیار منتظرم که با او(سانیول) کار کنم.
 “

ویلی سانیول نیز در مورد ورود به باشگاه سابق خود گفت:

” من بسیار خوشحالم که به همراه خانواده ام به مونیخ باز می گردم. این افتخار بزرگی برایم است که توسط آنچلوتی انتخاب شده ام. او یکی از بهترین و باتجربه ترین مربیان جهان است و بی صبرانه منتظر کار در این کادر مربیگری هستم.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد