وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان 7 - 0 سن مارینو؛ ژرمن ها با گلباران سن مارینو به استقبال جام کنفدراسیون ها رفتند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیدار تیم های ملی آلمان و سن مارینو با برتری پر گل شاگردان لوو به پایان رسید. 

 

در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و در منطقه اروپا دو تیم آلمان و سن مارینو از گروه سوم  و در هفته ششم به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری قاطع 7-0  تیم نسبتا جوان آلمان یه پایان رسید.

 

نیمه اول

آلمان مطابق انتظار، بازی را با کنترل کامل شروع کرد. در همان ابتدای نیمه اول ضربه آزاد امره جان از بالای دروازه به بیرون می رود. سانتر امره جان در دقیقه 10 با ضربه سر گورتسکا و سیو دروازه بان سن مارینو همراه می شود. روی یک حرکت زیبا و با ضربه ای تماشایی، دراکسلر گل اول بازی و آلمان را در دقیقه 12 به ثمر می رساند.

آلمان کاملا سوار بر بازی بود. یک ارسال خوب و ضربه سر تمام کننده ساندرو واگنر، گل دوم آلمان را به همراه داشت. در دقیقه 29 و روی یک فعل و انفعال در محوطه جریمه توپ به ساندرو واگنر رسید و این بازیکن گل دوم خود و سوم آلمان را به ثمر رساند.

در دقیقه 38 و روی اشتباه دروازه بان سن مارینو در خروج از دروازه، امین یونس اولین گل ملی خود و چهارمین گل آلمان در این دیدار را به ثمر  رساند. در ادامه و در دقیقه 40 شوت ساندرو واگنر به تیر دروازه برخورد می کند تا مانع از هتریک واگنر در نیمه اول شود.

نیمه دوم

نیمه دوم تازه آغاز شده بود که آلمان موفق شد گل پنجم خود را نیز به ثمر برساند. روی دفع ناقص توپ از سوی بازیکنان سن مارینو، موستافی، مدافع تیم آرسنال موفق شد گل پنجم را به ثمر برساند. بازی با برتری ژرمن ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه72 برنات روی سانتر کیمیش گل ششم را به ثمر رساند.

آلمان ها که حاکم توپ و میدان بودند یک تمرین پرنشاط را در دیدار با سن مارینو انجام می دادند. دقیقه 78 واگنر فرصت این را پیدا کرد که هتریک کند، اما موفق به انجام این کار نشد.

اما 8 دقیقه بعد باز هم یکی از آن سانترهای طلایی کیمیش کارساز شد تا واگنر در دقیقه 85 گل سوم خود و گل هفتم آلمان را به ثمر رساند.

در نهایت این بازی با نتیجه 7-0 به پایان رسید و تنها اتفاق مهم اواخر بازی موقعیت خوبی بود که گورتسکا هدر داد تا بازی با همین نتیجه به پایان رسد. این دیدار در عین کسب سه امتیاز برای آلمان، محکی جدی بود برای جوانان آینده دار ژرمن که توانایی خود را به رخ بکشند.

منبع

نظرات 9 + ارسال نظر
saman یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 05:31

سن مارینو یه شوت هم نداشت ما مقتدرانه میتازیم

saman یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 05:34

انگلیس هم دو تا گل خورد ایران همچنان بهترین دفاع(از نظر گل نخوردن)

بهمن یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 14:48

اقا بایرن نبری رو خرید

سه ساله

جواد یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 15:07

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهمن یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 15:12

اره سایت رسمی باشگاه و صفحه رسمی اینستاگرام بایرن زده

Captan lahm یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 15:13

رسمی:گنبری با بایرن قرارداد سه ساه بست

جواد یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 15:14

ایول ممنون از اطلاع رسانیت

Captan lahm یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 15:15

سه ساه=سه ساله

بهمن یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 15:20

با این اوصاف خرید سانچز و وینگر بزرگ بعید ب نظر میرسه

امیدوارم ک ی وینگر خوب جذب بشه هرچند ک امار همین نبری هم خوبه...ولی بایرن ب بازیکنی احتیاج داره ک بتونه بازی بزرگ رو براش دربیاره...وگرنه همین کاستا خوبه ک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد