وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: مهم نیست جام کنفدراسیونها را چگونه به پایان برسانیم؛ روس ها می توانند ستارگان ما را در تابستان ببینند!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر سن مارینو حاضر شد. 

 

جام کنفدراسیونها در تاریخ 17 ژوئن در کشور روسیه برگزار خواهد شد و آلمان بعنوان قهرمان جهان در این تورنمنت حاضر خواهد بود. به گزارش FFT عدم دعوت ستارگان ژرمن ها برای این مسابقات با انتقاد برخی از مسئولین برگزار کننده این رقابتها قرار گرفته است. الکسی سوروکین  از مسئولین کمیته سازماندهی جام جهانی در این باره می گوید:

” قلب یک هوادار فوتبال زمانی که قهرمان جام جهانی را بدون ستارگانش می بیند خون می شود. آنها دلیل حضور هواداران در ورزشگاه هستند اما باید این مسئله را بپذیریم.
 “

اما یوگی لوو سرمربی خوش فکر عقابها بازی دادن به جوانان را مهم تر از کسب نتیجه در مسابقات جام کنفدراسیونها می داند:

” برخی بازیکنان بازی های بسیار زیادی انجام داده اند، من می توان میزبان مسابقات، روسیه را درک کنم، آنها شاید انتظارات متفاوتی داشته باشند اما آنها می توانند ستارگان ما را تابستان مشاهده کنند. مهم نیست که جام کنفدراسیونها را چگونه به پایان برسانیم، باید با این تیم خود کنار بیاییم. ممکن است بزودی یا سال آینده و یا در سه سال آینده آنها به ما کمک کنند.
 “

لوو در مورد بازی مقدماتی جام جهانی برابر سن مارینو ادامه داد:

” ما تیم را با شدت بالا برای دیدار مقابل سن ماریتو آماده نخواهیم کرد. تمرکز ما بر این است که این بازی را چگونه شکل دهیم. با تمام احترامی که برای سن مارینو قائلم اما موضوع این است که ما چگونه بازی را کنترل کنیم نه اینکه آنها چگونه بازی خواهند کرد. ما داریم بر روی بازی خود کار می کنیم و انجام کارهای مختلفی را پیش روی خود داریم. می خواهیم سن مارینو را عقب نگه داریم و بازی هجومی گلهای زیادی بزنیم. اما در هفته بعد بر روی چیزهای دیگری باید متمرکز باشیم چون در جام کنفدراسیونها در سطح دیگری بازی خواهیم کرد.
 “

لوو در مورد ترکیب تیم گفت:

” مارک آندره تراشتگن از ابتدا در ترکیب خواهد بود و سندرو واگنر هم ثابت بازی خواهد کرد. دراکسلر تمرین کمی را کامل به اتمام رساند و پیش بینی می کنیم روز جمعه همراه تیم باشد اگر مشکلی نداشته باشد او هم در ترکیب اصلی خواهد بود. هیچ گونه ریسکی نخواهیم کرد. شوکودران مصطافی مشکلی ندارد و در بازی مقابل دانمارک به خاطر احتیاط او را تعویض کردیم. در نبود دراکسلر موصطافی کاپیتان تیم است.
 “

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعودآلمانی-رئالی شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 04:56

ترکیب برای جام جهانی2018نویرکیمیش بواتنگ هوملزهکتورکروس اوزیل سانه دراکسلرگوندگان گانبری.تعویض ها رویس شورله مولرخدیرا وایگل. توجام جهانی بنظرم مجبوریم بدون مهاجم هدف بازی کنیم مث اسپانیا2012.چون مهاجم طرازاول نداریم

مسعودآلمانی-رئالی شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 04:59

همه جای زمین خوب هستیم بجزخط حمله.متاسفانه مهاجم نداریم .خداکنه مولردوباره برگرد به اوج اگه سانچزبیادبایرن مولرتبدیل میشه به نمیکت نیشین محض واین برای تیم ملی آلمان خوب نیست هرچندمولرمهاجم هدف نیست ولی گل زن درجه 1هست البته درصورتی که بشه مولرکه تواوج باشه

towhid شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 13:35

مهاجم هدف این فصل ماریو گومز داره به اوج برمیگرده، شک ندارم مهاجم هدف ماریو گومز هستش

مسعود زمانی که تو وبلاگ بایرن صحبت میکنی اون اسم نجس رقال را بغل آلمان نیار و ننویس
در اینصورت تمام کامنت هاتو دیس میزنیم.
از بس خوشمون میاد
من کروس تو این تیم نجسه با اون حرفهاش نمیخوام صد سال تو ترکیب المان باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد