وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عصبانیت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به خاطر از دست دادن عنوان آقای گلی!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی به خاطر از دست دادن جایزه بهترین گلزن فصل ۲۰۱۶/۱۷ بوندسلیگا، به انتقاد از هم تیمی های خود پرداخت. 

 

در آخرین هفته از رقابت های بوندس لیگا، پیرامریک اوبامیانگ از دورتموند با به ثمر رساندن دو گل، شمار گل های خود را به عدد ۳۱ رساند و بالاتر از لواندوفسکی آقای گل بوندس لیگا شد. وی در مصاحبه با ESPN گفت:
دیگر ناراحتم نمی کند، اما در ابتدا اذیت شدم. شاید به خاطر اینکه به طور کامل از نحوه کمک هم تیمی هایم راضی نبودم. بلافاصله بعد از آخرین بازی، خشم را حس کردم. از تیم خود ناامید بودم. این حسی بود که داشتم.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
Mosi1378 جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 18:02

ته تهش آقای گل نشد.این حرفا معنی نداره...
بقیه بازیکنا به لوابخاطر موقعیت سوزیهاش چیزی نگفتن .توی تیمی مثل بایرن موفقیت تیمی مهمه نه دستاوردهای فردی.

جواد جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 18:47

تلاش کن فصل بعد کفش طلا بگیری

امین جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 20:52

لوا از بین هفته سوم تا سیزدهم فقط 1 گل زد که فاجعه بود اما بعدش برگشت به اوج
با این وجود من بهش حق میدم صحنه های زیادی بود که بقیه بازیکنا می تونستن بهش پاس بدن تا لوا گل بزنه اما این کارو نکردن من خودمم یکم عصبانی بودم

ali شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 10:57

با سلام
من با لوا خیلی حال نمی کنم با اینکه بایرنی ام اما از سبک بازی و شخصیت اوبامیانگ بیشتر خوشم میاد و خیلی خیلی خوشحال شدم اوبامیانگ آقای گل شد نه بازیکن مغروری مثل لوا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد