وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آمادگی بایرن مونیخ برای پرداخت دستمزدی نجومی به سانچز

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کیکر آلمان مدعی شده است که بایرن مونیخ قصد دارد با پرداخت حقوق هفتگی ۴۸۰ هزار یورویی، سانچز را راضی به حضور در آلمان کند. در صورتی که بایرن مونیخ چنین رقمی را پرداخت کند، سانچز پردرآمدترین بازیکن این تیم خواهد شد. 

 

در حال حاضر لواندوفسکی در بایرن مونیخ بیشترین دستمزد را دریافت می کند که حقوق هفتگی او ۲۸۸ هزار یورو است.

بایرن مونیخ در حالی در تلاش برای جذب سانچز است که آرسن ونگر مدت هاست تاکید می کند قصد فروش سانچز و اوزیل را ندارد. سانچز ستاره شیلیایی آرسنال هم در مصاحبه اخیرش چنین عنوان کرده است:


من در جریان فعالیت های ایجنتم هستم. فعلا روی جام کنفدراسیون ها تمرکز کردم و می خواهم عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته باشم. حقیقت این است که ایجنتم شرایط و پیشنهاد ها را بررسی می کند. او با آرسنال مذاکره خواهد کرد تا بهترین تصمیم را برای من بگیرد. من خیلی چیزها را دوست دارم اما فعلا روی تیم ملی تمرکز کردم.

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 18:33

امیدوارم که بایرن هرچه زودتر اورا جذب کند نگران بقیه بازیکنها هم نباشید اونا هوچی نیستن که بگن به ماهم پول بیشتربدین

حسن بایرنی جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 19:20

عالیه, منم امیدوارم هر چه زود تر جذبش کنن
مطمعنم فصل بعد حداقل ۳۰ گل ب ا بایرن میزنه

فصل بعدم احتمالا کاراسکو رو بخرن یا یکی دیگه رو

arya جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 20:35 http://www.bayern.blogsky.com

به خاطر پول بیاد فایده نداره. انگیزه ای نداره که گل بزنه.باید مثل هموطنش ویدال به یایرن علاقه داشته باشه.

محمد جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 20:42

شما بازیهاش توآرسنال راببین الکسیس اگه نبود الان آرسنال نهم یادهم بود به جای پنجم شایدهم رتبه بدتری می آورد

Mehrangermany شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 01:01

هر چند مطمئنم الکسیس خرید خیلی خوبیه برای بایرن اما با این حقوق در هفته باعث میشه دیگر بازیکنهای مهم تیم مثل لوا و نویر و الابا و حتی مولر و بواتنگ به دستمزد کمترشون نسبت به سانچز اعتراض کنن واین یه فتح بابی میشه برای بازیکنان دیگه و در نتیجه چون بایرن هم خیلی علاقه‌ای به دادن دستمزد بالا برای نگه داشتن بازیکن نداره منجر به عدم تمدید قرارداد با اونها میشه دقیقا اتفاقی که برای کروس و بالاک افتاد. سانچز که دیگه از لوا و نویر مهم تر نیست اونا دارن 280 تا در هفته میگیرن به نظر من خریدش با این شرایط و 28 سال که در فصل بعد که میخواد برای بایرن بازی کنه 29 سالش میشه نمیتونه خیلی خرید خوبی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد