وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کومان: می خواستم از بایرن مونیخ جدا شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کینگزلی کومان می گوید در مقاطعی از فصل اخیر به جدایی از بایرن مونیخ فکر کرده است. 

 

کینگزلی کومان قبل از پایان فصل ۲۰۱۶/۱۷ قرارداد جدیدی با بایرن مونیخ امضا کرد و انتقال او از حالت قرضی به دائمی درآمد. هافبک ۲۰ ساله فرانسوی در دومین سال حضورش در مونیخ به دلیل مصدومیت های پیاپی بیشتر مقاطع فصل را از دست داد و کمتر از سوی آنچلوتی در ترکیب قرار گرفت.

کومان در مصاحبه با کیکر گفت:
سال سختی را پشت سر گذاشتم. من درباره ترک بایرن مونیخ فکر کرده بودم. زمانی که مربی ترکیب مشخص خود را پیدا می کند پیدا کردن جایگاه ثابت بسیار سخت است. به طور معمول اینجا در بایرن مونیخ هر بازیکنی برای پیدا کردن جایگاه در تیم کار سختی دارد.

کومان در ادامه درباره دلیل امضا قرارداد جدید با بایرن مونیخ گفت:
مسئولان تیم این حس را به من القا کردند که روی من برای آینده دراز مدت از جمله فصل آینده حساب کرده اند. آن ها به من گقتند به سخت کار کردنم ادامه دهم آنگاه منتظر نتیجه اش را می بینم.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت 19:55

همه بازیکنان برای رسیدن به ترکیب اصلی باید بجنگند

امین دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت 23:43

فصل اول عالی بود 6 گل و 15 تا پاس گل. امار خیلی خوبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد