وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

امین یونس: فکر نمی‌کردم برای بازی در تیم ملی آلمان انتخاب شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره جوان آژاکس آمستردام گفت: فکر نمی‌کردم روزی برای بازی در تیم ملی آلمان انتخاب شوم.  

چند روز قبل یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان فهرست نفرات مورد نظرش را برای حضور در رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها در روسیه اعلام کرد.

یکی از بازیکنان تازه‌وارد به «مانشافت» امین یونس، گلزن 23 ساله تیم آژاکس آمستردام هلند است. مهاجمی که در تمامی سطوح در تیم‌های پایه آلمان‌ها بازی کرده و 2 سال قبل توسط بورسیامونشن‌گلادباخ به آژاکس واگذار شد.

یونس در فصل اخیر با بازی‌های خوبی که انجام داد، توانست نظر «یوگی» را جلب کند.

این ستاره خوش‌آتیه در گفت‌وگویی با خبرگزاری آلمان اظهارداشت:در زندگی من، ماجرای بسیار دل‌انگیزی رخ داده است.بسیار خوشحالم سرمربی تیم ملی آلمان مرا دعوت کرده است.البته از این اتفاق واقعا شگفت‌زده شدم. چون روی این که به تیم آلمان دعوت شوم، حساب نمی‌کردم.

وی که در خانواده‌‌ای آلمانی- هلندی به دنیا آمده، افزود:به حد بسیار زیادی از این اتفاق خوشحالم.نهایت تلاشم را می‌کنم که از چنین فرصتی، بهترین استفاده را ببرم.

وی همچنین در مصاحبه با گزارشگر هفته‌نامه کیکر در مورد همراهی تیمش  در فینال چهارشنبه شب لیگ اروپا مقابل منچستریونایتد عنوان کرد: مسلما حضور در این بازی، برای من تجربه‌ای باورنکردنی خواهد بود.حضور در فینال لیگ اروپا فرصتی است که تنها یک بار برای ما ممکن است پیش بیاید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد