وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: دلم برای بازی کردن کنار دوستانم تنگ می شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ، تایید کرد که بعد از انجام آخرین بازی دوران حرفه ای اش، احساسات متنقاضی را تجربه کرد.​​​​​​​  

این مدافع 33 ساله در پیروزی 4-1 امروز بایرن مقابل فرایبورگ، 87 دقیقه بازی کرد و در پانصد و هفدهمین بازی اش برای باواریی ها، به دوران حرفه ای اش پایان داد؛ در روزی که دو همبازی دیگرش، ژابی آلونسو و تام اشتارک  هم اعلام بازنشستگی کردند. 

لام در پایان بازی گفت:" احساسات متفاوتی دارم. وقتی برای آخرین بار قهرمانی تان را جشن می گیرید، خیلی احساسی است. آنچه اینجا با هواداران، تیم و دوستانم تجربه کردم، برای آخرین بار بود. 

حضور در زمین با تیم و مربیان، همه زندگی من بود. باشگاه مانند یک انجمن بزرگ است. دلم برای آن تنگ می شود. 

من با همه اعضای باشگاه، لحظات فوق العاده ای را تجربه کردم؛ با هم تیمی هایم، هواداران و همه. برای همه بهترین ها را آرزو می کنم."

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 19:55

کاپیتان همیشه و همه جا موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد