وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو: بعد از بازنشستگی هم زندگی ادامه دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژابی آلونسو، هافبک باتجربه اسپانیایی، بعد از انجام آخرین بازی دوران حرفه ای اش، اعلام کرد که پیدا کردن جانشینی برای فوتبال در زندگی اش، یک چالش بزرگ خواهد بود.​​​​​​  

آلونسو که در دوران حرفه ای پرافتخارش برای باشگاه هایی مانند رئال سوسیداد، لیورپول و رئال مادرید بازی کرد، در پیروزی 4-1 امروز بایرن مقابل فرایبورگ به دوران حرفه ای اش پایان داد. 

او در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" بسیار راضی هستم که به عنوان یک فوتبالیست به دوران حرفه ای ام پایان دادم. در وجودم احساسات زیادی است. لحظاتی در بازی بود که نزدیک بود گریه ام بگیرد. 

احساسات متفاوتی داشتم؛ نوستالژی، خودآزاری و ناراحتی اما در عین حال، خوشحال بودم. این احساسات زیادی است و نمی دانم چطور آن را کنترل کنم. 

قبول دارم که دلم برای بازی کردن تنگ می شود زیرا فوتبال بخش مهمی از زندگی من بود. پر کردن این شکاف سخت خواهد بود. زندگی ادامه دارد. این یک چالش جدید برای من است. زمان این است که آن را امتحان کنم. 

این احساسات زیبایی است. این خاطراات برای همیشه در ذهن من می ماند. به یاد دارم که با پدرم بازی می کردم و فرزندانم هم همین را در یاد خواهند داشت."

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 10:52

همیشه و همه جا موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد