وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: اتفاقی که در برنابئو رخ داد، بی عدالتی بود و دنیا آن را دید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حالیکه رئال مادرید به فینال رقابت های لیگ قهرمانان راه پیدا کرده و حریف یوونتوس شده است، کارلو آنچلوتی هنوز هم از حذف در مرحله یک چهارم نهایی مقابل لوس بلانکوس، ناراحت است. 

 

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ معتقد است که برای جلوگیری از اشتباهات داوری نیاز به استفاده از تکنولوژی های ویدئویی است. قهرمان بوندس لیگا در مصاحبه با Corriere گفت:


آن مسابقه یک بی عدالتی بود. در تاریخ ثبت خواهد شد که رئال مادرید، بایرن مونیخ را حذف کرد، اما دنیا دید که چه اتفاقی در مادرید رخ داد. این اتفاق طبیعی نبود و نیاز است که از تکنولوژی ویدئویی استفاده شود چون ضروری است.

آنچلوتی در مورد فینال لیگ قهرمانان و تقابل دو تیم سابقش نیز گفت:


با علاقه فینال را تماشا خواهم کرد و از هر کدام که بهتر بازی کنند، حمایت می کنم. به نظر من یوونتوس در اصل بوفون است، که یکی از بازیکنان من بود. پیروزی در این مسابقه، می تواند کارنامه ای نجومی برای او بسازد.

آنچلوتی در مورد استفاده زیدان از کریم بنزما در خط حمله و نیمکت نشینی موراتا نیز گفت:


به این خاطر است که بنزما بهترین بازیکنی است که می تواند در کنار کریستیانو بازی کند. رئال مادرید فقط در کریستیانو رونالدو خلاصه نمی شود. آنها همچنین لوکا مودریچ، راموس، مارسلو و سایر بازیکنان را دارند. واقعاً رابطه خوبی با بازیکنان دارم و شاید تاوان آن را هم پرداختم. زیدان بسیار باهوش است و چیز های زیادی در مورد فوتبال می داند.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 14:58

اتفاقی که در برنابیو افتاد مصداق بارز لجن بودن فوتبال رو رسوند واینکه دیگه شاید هیچوقت فوتبالی به غیر بایرن رو نبینم امسال ما خیلی راحت سه گانه مالمون بود عالی بودیم حذف با عزت به از صعود با ذلت و خاری و دستمال به دستی فیفاست و باج دادنه.بایرن بزرگی خودش رو به اثبات رسوند.همیشه برد انسان و جمعی رو بالا نمیبره این کاملا برا تیم ما وبازیکنانمون صدق میکنه.فقط ناراحتیم برا ناخدا لام هست.انشالاه سال دیگه با روبری تموم نشدنی جبران میکنیم.mia san miaیاعلی

کاپتان لام شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 18:29

سایت ورزش سه نوشته بازی بایرن و فرایبورگ از شبکه ورزش زنده پخش میشه ولی ما که ندیدیم شبکه ورزش بازی رو بزاره

ADIB شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 19:38

تو فینال یوونتوسم با داور به مشکل میخوره، پرز به خاطر حق تبلغات و اسپانسر تو یوفا خیلی ها را خریده

ali شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 21:08

از شما هوادارا بعیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد