وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: بازی در کنار لام حسی تکرار نشدنی داشت؛ پیشنهادات زیادی از چین دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن می گوید دوست دارد پس از کسب یک عنوان قهرمانی دیگر در اروپا از بایرن مونیخ جدا شود. 

 

آرین روبن روز شنبه برای آخرین بار در کنار فیلیپ لام بازی می کند و این دو پس از حدود یک دهه همکاری در سمت راست بایرن مونیخ، از همدیگر جدا می شوند.

روبن در مصاحبه با TZ درباره خداحافظی لام از فوتبال گفت:


ما فردا (شنبه) مراسم خداحافظی باشکوهی برای لام و آلونسو می گیریم و این برای من مهم ترین چیز است.

من ۸ سال با لام در سمت راست بایرن مونیخ بازی کردم و ما چشم بسته همدیگر را در زمین پیدا می کردیم. بازی با یاشوا و رافینیا را هم دوست دارم اما بازی کنار لام برای من ویژه و بسیار لذت بخش بود. من به عنوان یک فوتبالیست دلتنگ لام می شوم، همچنین به عنوان کاپیتان و به لحاظ شخصی نیز دلتنگ او می شوم.

روبن در ادامه درباره آینده فوتبالی اش گفت:


می خواهم به بازی در بالاترین سطح ادامه دهم، یک بار دیگر قهرمان اروپا شوم و آنگاه درباره بازنشست شدن یا تجربه یک فرهنگ دیگر فکر می کنم. من ژانویه گذشته پیشنهادهای زیادی از چین دریافت کردم و در پاسخ به آن ها گفتم؛ یک دقیقه صبر کنید، من می خواهم به فوتبالم در بالاترین سطح ادامه دهم، با تشکر نه. من در لیگ قهرمانی هایی اندازه یوهان کرویف دارم و به این افتخار می کنم.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
من فقط بایرنیم شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 15:00

بهترین راست های صد سال اخیر اروپا چیز بهتر گیر نیوردم بگم دم جفتتون گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد