وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - فرایبورگ؛ مونیخ آماده خداحافظی با کاپیتان می شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از هفته پایانی بوندسلیگا بایرن مونیخ به مصاف فرایبورگ خواهد رفت.  

بایرن مونیخ روز شنبه از هفته سی و چهارم و پایانی بوندس لیگا در آلیانتس آرنا به مصاف فرایبورگ می رود. قهرمانی بایرن مونیخ در این رقابت ها چند هفته قبل مسجل شد و در آن سو فرایبورگ که برای کسب سهمیه یورو لیگ تلاش می کند به کسب امتیاز از این بازی نیاز دارد.


وضعیت کلی دو تیم

بازی مقابل فرایبورگ یک بازی ویژه برای تیم و هواداران بایرن مونیخ است. فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ در این بازی به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی می کند. همچنین این آخرین حضور تام اشتارک و ژابی آلونسو در میادین فوتبال خواهد بود و این دو هم کفش های خود را در پایان فصل می آویزند. مانوئل نویر، خاوی مارتینز و اسون اولرایش بازیکنانی هستند که نمی توانند به دلیل مصدومیت روز شنبه برای بایرن مونیخ به میدان بروند.

فرایبورگ که در این فصل دوباره نتایج قابل توجهی کسب کرده است در صورت کسب امتیاز در بازی روز شنبه شانس بسیار بالایی برای حضور در رقابت های یورو لیگ به دست می آورد. کریستین اشترایش برای این بازی تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارد و با دست پر به مونیخ می رود.


نکات ویژه بازی

• در صورت کسب برد مقابل فرایبورگ، بایرن مونیخ چهارمین فصل خوب خود در تاریخ بوندس لیگا را ثبت می کند.

• فرایبورگ در صورت کسب برد سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان را کسب می کند اما آن ها هرگز موفق به شکست دادن این تیم در مونیخ نشده اند (۲ تساوی و ۱۴ باخت).

• اگر فرایبورگ سهمیه یورو لیگ را کسب کند اتفاقی تازه در بوندس لیگا رخ می دهد و آن هم کسب سهمیه رقابت های اروپایی توسط دو تیم تازه صعود کرده به این رقابت ها است. این اتفاق قبلا در این لیگ رخ نداده بود.

• روبرت لواندوفسکی با زدن ۳۰ گل پیشتاز گلزنان بوندس لیگا است. او در ۵ فصل اخیر همیشه در هفته پایانی گلزنی کرده و در صورتی که فردا موفق به این کار شود می تواند دوباره عنوان آقای گلی رقابت ها را کسب کند.

• لواندوفسکی پنجمین بازیکنی است که در یک فصل بوندس لیگا موفق به زدن ۳۰ گل شده است و اگر فردا اوبامیانگ موفق به گلزنی نشود تنها غیر آلمانی این لیست خواهد بود.
فیلیپ لام پس از انجام ۷۰۰ بازی در دوران فوتبالش و کسب ۲۲ عنوان قهرمانی شنبه از فوتبال خداحافظی می کند.

• ژابی آلونسو هم شنبه برای آخرین بار در میادین رسمی فوتبال حضور می یابد و به ۱۸ سال حضورش در میادین حرفه ای فوتبال خاتمه می دهد.

• هفته گذشته و در بازی مقابل لایپزیگ بازیکنان بایرن مونیخ دو گل در دقایق پایانی رساندند. در طول فصل آن ها ۹ بار در دقیقه ۹۰ گلزنی کردند و بدون این گل ها آن ها لایپزیگ را با ۸ امتیاز بالاتر از خود می دیدند.

• فرایبورگ سریع ترین تیم بوندس لیگا محسوب می شود و همچنین دقت مهاجم های این تیم از بقیه تیم ها بیشتر بوده است. ۲۸ گل از ۴۱ گل به ثمر رسیده این تیم را مهاجم ها وارد دروازه حریفان کرده اند.

 

ترکیب احتمالی دو تیم

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد