وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین کنفرانس خبری لام: همیشه یک هوادار فوتبال و بایرن مونیخ می مانم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام عصر پنج شنبه در آخرین کنفرانس خبری خود به عنوان یک بازیکن شرکت کرد. 

 

فیلیپ لام روز شنبه و در دیدار مقابل فرایبورگ از دنیای فوتبال خداحافظی می کند. لام ۳۳ ساله در حالی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت که ۱ سال از قرارداد کنونی اش باقی مانده بود ولی به دلیل شرایط بدنی اش نخواست به فوتبال ادامه دهد.

لام درباره هیجانش برای بازی روز شنبه گفت:


به صورت ساده بگویم که می خواهم از کل روز لذت ببرم.

برنامه ها برای اولین روز بعد از بازنشستگی؟


من ساعت ۷ توسط پسرم از خواب بیدار می شوم. بعد از آن پسرم را به مهد کودک می برم و به محل باشگاه می روم. شنبه همچنین تولد مادرم نیز هست.

برنامه برای آینده:


من یک هوادار بایرن مونیخ هستم. من هوادار فوتبالم. بدون شک می خواهم بعد از بازنشستگی فوتبال را دنبال کنم. من فقط امیدوارم هوادران من را به عنوان یک فوتبالیست خوب بیاد بیاورند.  فرانک ریبری به من گفت که اگر بخواهم بلیط کامل بازی های فصل بعد را برای من می خرد.

آنچلوتی:


او تا روز آخر تصمیم داشت من را از تصمیم منصرف کند و هر روز با من صحبت می کرد.

یاشوا کیمیش به عنوان جانشین:


یاشوا بازیکنی رقابتی است و می خواهد همیشه بازی کند. هر کسی می تواند این مسیر را دنبال کند اما فقط باید نمایش های خوبی داشته باشد.

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
Fc bayern. Younes پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 ساعت 23:40

بدرود مرد بزرگ...

من فقط بایرنیم جمعه 29 اردیبهشت 1396 ساعت 12:33

ی اسطوره ی ناخدا ی کاپیتان ی مرد ی سلطان ی عشق ی وفادار ی هوادار ی دلسوز ی متعصب ی الگو کسیکه همه فوتبالیا فرقی نداره چه تیمی باشن همه دوسش دارن وارزوشو داشتن ی پرفسور.الان هنوز گریه هام همه مون مونده چون هنوز ی بازی دیگه میتونیم ببینیمش.کاپیتان ابدیmia san mia فقط از رو تو ساختن ناخدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد