وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: لام کاملا سزاوار عنوان مرد سال فوتبال آلمان است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس از شاگرد پیشین خود تمجید کرد.  

خداحافظی فیلیپ لام در پایان فصل سبب شده تا یوپ هاینکس سرمربی اسطوره ای مونیخی ها که به همراه وی موفق به کسب سه گانه ای تاریخی شود به تمجید از لام بپردازد. به گزارش Spox هاینکس در مورد لام می گوید:

” از نظر من لام کاملا سزاوار این است که تا قبل از پایان کارنامه ورزشی خود موفق به کسب عنوان مرد سال فوتبال آلمان شود.
 “

هرمان گرلند مربی بایرن مونیخ و کاشف فیلیپ لام نیز با حمایت از این موضوع گفت:

” فیلیپ یک بازیکن کامل است. از سال 1970 من بازیکنی با این توانایی ندیده ام، بنابراین نمی خواهم در مورد این موضوع فکر کنم که او توسط رای روزنامه نگاران و فوتبالیست ها او عنوان مرد سال فوتبال آلمان را کسب نکرده باشد. او از سال 2001 تا کنون در سطحی غیر قابل باور بازی کرده است.
 “

مانوئل نویر بهترین دروازه بان جهان و جانشین احتمالی لام برای کاپیتانی بایرن مونیخ در مورد این پیشنهاد عنوان داشت:

” لام کارنامه ای پر رنگ و پرافتخار دارد، من فکر می کنم حیف است با توجه به کارهایی که او برای فوتبال انجام داده است تا کنون مرد سال فوتبال آلمان نشده است.
 “

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
Mehrangermany چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 08:15

همیشه در قلی هواداران خواهی بود فیلیپ عزیز

Mehrangermany چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 08:18

اصلاح میکنم
همیشه در قلب هواداران خواهی بود فیلیپ عزیز

محمد چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 12:39

ناخدالام بهترین عشقه یک بایرنیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد