وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویدال: با وجود تمرینات پیش فصل بایرن، میخواهم در جام کنفدراسیون ها حاضر باشم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرتورو ویدال گفت می خواد در جام کنفدراسیون ها برای تیم ملی شیلی بازی کند حتی اگر نتواند در تمرینات پیش فصل بایرن مونیخ حاضر باشد.  

 

تابستان رقابت های جام کنفدراسیون ها در روسیه برگزار می شود و شیلی یکی از 8 شرکت کننده در این رقابت ها خواهد بود. تمرینات پیش فصل بایرن مونیخ در تاریخ 4 جولای آغاز می شود و اگر تیم ملی شیلی به مراحل پایانی جام کنفدراسیون ها برسد، ویدال نمی تواند در آن شرکت کند. وی در گفتگو با اسپورت بیلد گفت:

“البته این سفر می تواند خستگی زیادی به همراه داشته باشد اما من واقعا می خواهد در جام کنفدراسیون ها همراه تیم ملی باشم. این اولین بار است که شیلی در این رقابت ها حاضر می شود و همه از جمله من می خواهیم در آن حضور داشته باشیم. می دانم چگونه ریکاوری کنم و این کار را بعد از جام کنفدراسیون ها انجام خواهم داد. زمانی که از فوتبال بازنشسته شوم به اندازه کافی زمان برای استراحت وجود دارد.  

شایعاتی در مورد پیوستن هم وطن ویدال یعنی الکسیس سانچز به بایرن مونیخ وجود دارد. ویدال گفت، سانچز هم می خواهد به جام کنفدراسیون ها برود:

“می دانم بازیکنانی مانند الکسیس سانچز هم می خواهند در جام کنفدراسیون ها باشند. هیچکدام از بازیکنان ما نمی خواهند این بازی ها را از دست بدهند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 00:46

امیدوارم اولا که نروی دوما اگه رفتی مصدوم نشوی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد