وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هامان: کاستا در سطح بایرن مونیخ نیست؛ کومان جانشینی مناسب برای روبری است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیتمار هامان معتقد است که بایرن مونیخ برای جایگزینی روبن و ریبری حداقل باید یک وینگر دیگر جذب کند. 

 

دیتمار هامان هافبک سابق بایرن مونیخ می گوید که آرین روبن و فرانک ریبری در حال افول هستند و بایرن مونیخ جایگزینی مناسب برای آن ها پیدا کند.
آرین روبن و فرانک ریبری قرارداد خود را تا تابستان ۲۰۱۸ تمدید کرده اند و فصل آینده هم در مونیخ حضور خواهند داشت اما بایرن مونیخ از مدت ها قبل به دنبال پیدا کردن جانشین برای این دو بازیکن بوده است.

هامان در مصاحبه با AZ گفت:


جایی که بایرن مونیخ نیاز به عمل دارد پیدا کردن جانشین برای روبن و ریبری است. این دو هنوز بازیکنانی در کلاس جهانی هستند اما عملکرد آن ها رو به افول است. آن ها مسن تر شده اند. بایرن مونیخ به جایگزین برای این دو نیاز دارد، بازیکنانی که نبردهای یک مقابل یک را به راحتی برنده شوند. این راهی است که شما در زمین می توانید فضا ایجاد کنید. بایرن مونیخ به دلیل حضور این دو در سالیان اخیر موفق بوده و روبن و ریبری تفاوت ها را رقم زده اند.

بایرن مونیخ در دو سال گذشته کینگزلی کومان و داگلاس کاستا را برای جانشینی روبن و ریبری در آینده به خدمت گرفته اما هامان معتقد است کاستا نمی تواند انتظارات را برآورده کند.


زمانی که کاستا به بایرن مونیخ پیوست او در بهترین فرمش قرار داشت و ۶ ماه خوب را سپری کرد و این تمام بازی او بود. روبن و ریبری برای ۱۰ سال در بالاترین سطح بازی کرده اند. زمانی که شما هر سه روز یک بار نتوانید خوب بازی کنید به درد بایرن مونیخ نخواهید خورد. مدیر برنامه های کاستا از علاقه باشگاه های لیگ برتری به این بازیکن صحبت کرده اما بایرن مونیخ این مسله را دوست ندارد. تیم های انگلیسی حاضر نیستند برای کاستا پول زیادی پرداخت کنند و من می توانم تصور کنم که او بایرن مونیخ را ترک می کند.

به نظرم کومان بسیار مستعدتر از کاستا است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا آنچلوتی می تواند او را بهتر کند و با در اختیار گذاشتن دقایق بازی کافی او را به سطحی بالا برساند. کومان پتانسیل این را دارد که ادامه دهنده راه روبن و ریبری باشد.

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
کیمیچ چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 18:03

در زمان پپ کاستا بهترین بازیکن بایرن بود.ولی متاسفانه آنجلوتی بهش اعتقاد ندارن.آنجلوتی به بازیکنانی پیر اعتقاد داره

امین چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 18:03

بالاخره یه نفر پیدا شد که حرف دلمو بزنه
راست میگه کومان با اینکه شش سال کوچیک تر از کاستاست اما با انگیزه تر و بهتر بازی میکنه البته کاستا نیم فصل اول پارسال خیلی عالی بود ولی بعدش اساسا رید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد