وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: بازوبند کاپیتانی را حفظ کردم چون بازیکنان از من خرسند بودند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن قدیمی بایرن مونیخ که تا ۳ هفته دیگر بازنشسته می‌‌شود، در مورد ماجرای بحث‌انگیز گرفتن بازوبند کاپیتانی تیم ملی آلمان از میشاییل بالاک و پس ندادن آن صحبت کرد. 

 

فیلیپ لام تا ۲۱ روز دیگر بازنشسته فوتبال می‌شود. ستاره ۳۳ ساله و کاپیتان بایرن مونیخ چند ماه قبل اعلام کرد در پایان فصل جاری کفش‌هایش را برای همیشه خواهد آویخت.

این بازیکن تا پایان جام جهانی ۲۰۱۴ و کسب مقام قهرمانی، کاپیتان تیم ملی آلمان نیز بود. او این سمت را از مدتی قبل از جام جهانی ۲۰۱۰ برزیل در اختیار داشت.

در آن هنگام وقتی میشاییل بالاک، کاپیتان تیم تحت امر یواخیم لو، دچار صدمه‌دیدگی شد، حضور در مسابقات را از دست داد.

به همین خاطر فرماندهی داخل زمین تیم به لام رسید. او بعد از آن مسابقات دیگر حاضر نشد بازوبند کاپیتانی را به فرمانده پیشین بازگرداند.

همین مساله باعث هیاهویی شد. موضوعی که وی در مصاحبه با روزنامه دی‌سایت نیز به آن اشاره کرده است.

لام اظهارداشت:گرفتن بازوبند کاپیتانی تیم ملی، چیزی حسی بود.بعد از مصدومیت بالاک، کاپیتان تیم ملی در جام جهانی آفریقای‌جنوبی شدم.به سرعت حس کردم که بازیکنان جوان و پرانرژی ما چقدر از حضورم و نحوه همکاری‌ام خرسند هستند و واکنش مثبت نشان می‌دهند. از این رو بازوبند را همچنان حفظ کردم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد