وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه شماره هجده؛ شهریار: رومینیگه خسیس و دوستداشتی!

مصاحبه اختصاصی وبلاگ کانون هواردان بایرن مونیخ در ایران؛ این هفته با من، محمد روحی پور همراه باشید و مصاحبه جذاب من و آقای شهریار حسینی که یک کرجی خونگرم با خوانواده چند آتیشه بایرنی هست همراه باشید.

* مصاحبه های قبلی را در اینجا بخوانید.
* برای ثبت نام شرکت در مصاحبه ها، اینجا کلیک کنید و مشخصات خود را به ما ارسال کنید. 
  

سلام خودتو رو برامون معرفی کنید.

سلام شهریار حسینی هستم، در کرج زندگی میکنم،  25 سال دارم.

 

چندساله هوادار بایرنی و چی شد که هوادار بایرن شدید؟

من از بچگی چونکه پدرم بایرنی بود طرفدار بایرن بودم اما در حقیقت از سال 1998 با مربیگری هیتسفلد و با اون فینال تلخ مقابل منچستریونایتد طرفدار پر شور و متعصب بایرن شدم.

 


زشت ترین پیرهنی که بایرن پوشیده بنظرت کدومه؟

زشت ترینش اون لباس سال 1999 بود که رنگ خاکستری داشت.

قشنگ ترینش؟

قشنگترینش 2013 بود.

 


تا حالا شده یکی از بازیای بایرن رو دوبار ببینی یا هایلایتش رو ببینی؟

بازیهای لیگ قهرمانان رو که همرو دیدم، همیشه بعد از بازی خلاصه ها رو هم می بینم. هروقت دلم میگیره خلاصه بازی های مورد علاقمو میبینم به عنوان مثال همین امسال 3 بار بازی برگشت با رعالو دیدم، 7 بارم رفت و برگشت ارسنالو دیدم.

 


اگر بخوای یه بازیکن بایرن رو معرفی کنی که شخصیتش یا تیپش به پزشک ها میخوره اون بازیکن کیه بنظرت؟

افنبرگ!

 


از طرفدارای کدوم تیم یا تیم هایی خوشت نمیاد ؟

اگه بخوایم همین ایران رو در نظر بگیریم من حتی با خیلی از طرفدارای بایرن هم کنار نمیام، چون معمولا بعد از بازی هایی که با شکت همراهه با کوله باری از نفرت و بدوبیراه به بازیکن یا مربی میان و نظرشون رو ابراز میکنند، فکر میکنم از نظر فرهنگ طرفداری، ما فراموش کردیم که فقط تماشاگریم، نه مربی و کارشناس اما در کل از طرفدارای هیچ تیمی بدم نمیاد چون من باید حداقل سعی کنم مثله یه طرفدار بایرن رفتار کنم.

 


ماندگارترین صحنه ای که از بایرن تو ذهنت داری ؟

خداحافظی هاینکس

 


تا حالا این حس بهت دست داده که بعد باخت بایرن از طرفداری بایرن یا کلا از دیدن فوتبال خسته یا بیزار بشی؟

از طرفداریه بایرن که هرگز، همیشه با تمام وجود بایرنو دوس داشتم نه فقط فوتبال جالب.

اما همین امسال بازی برگشت رعال خیلی حسِ زدگی از فوتبال رو داشتم اما با این جال همه بازی های بایرن و خلاصه هاشو نگاه کردم.

 


بهترین و بدترین دوران بایرن ؟

بهترین از نظر من لیگ قهرمانان سال 01-2000 که در مرحله یک چهارم نهایی منچستر یونایتد رو حذف کردند و در نیمه نهایی رعال مادرید رو و همینطور سال 2013.

بدترین دوران هم بازم بنظر من 2001 تا 2007 بوده.

 


فیلیپ لام امسال بازنشست میشه اگر شما قرار باشه یه شغل بهش پیشنهاد کنی اون شغل چیه البته غیر از سمت های فوتبالی و دلیلش رو بگو؟

پزشک چون خیلی مهربون و با اخلاق هستش و چهره اش خیلی انرژی بخشه.

 


محبوب ترین و منفورترین غیر آلمانی تاریخ بایرن ؟

منفورترین که نداریم چون بازیکن منفور توی بایرن جایی نداره، اما من شخصا به عنوان محبوب ترین ریبری رو انتخاب میکنم چون تعصب خیلی خاصی روی بایرن داره و واقعا به تیم عشق میورزه.

 


بدترین دروازه بانی که بایرن داشته بنظرت؟

مگه میشه توی بایرن مونیخ دروازه بان بد هم داشت!!!! اگرم کسی از نظر طرفدارا مناسب بایرن نبوده به دلیل وجود دروازه بانانی مثله اولیور کان و نویرِ که توقعِ طرفدارارو میبرن بالا

 


اگه بهت بگن شما 5 بازی بطور آزمایشی مربی بایرن هستیو با تیم های خیلی قوی هم بازی داری بنظرت چه نتیجه ای کسب می کنی ؟

با همه یا صفر صفر مساوی میکنم یا با یکی دو گل میبرم .

چونکه تجربه و سواد مربیگری رو ندارم به ویژه در حدِ تیمِ کلاس یکی مثله بایرن پس تیم رو شدیدا تدافعی میچینم که حداقل آبروی بایرن حفظ بشه و سه تا بازیکنم آزاد میزارم برای ضد حمله.

 


نظرت در مورد سه گانه بایرن چی بود ؟

یکی از شیرین ترین خاطره های عمرم.

 


من چند تا اسم میگم شما به محض شنیدنش یاد چی می افتی ؟

بواتنگ: تانک

بازی هفت هیچ بایرن بارسا: 7up

خوان برنات: سوپر ماریو تو بازی قارچ خور و دوسداشتنیو بامزه

مارکو رویس: شخصیت و استعداد

رومینیگه: خسیس و دوست داشتنی

 


نظرت در مورد خریدهای بایرن در این چند سال اخیر ؟

در حدی نیستم که بخوام کارشناسان خبره ی بایرن رو برای خرید زیرسوال ببرم اما به عنوان طرفدار به دلیل رفتن کروس و اومدن آلونسو و از این قبیل خرید و فروش ها اصلا زیاد راضی نیستم اما خب تیاگو و سانچز و کومان خرید های خیلی خوبی هستند با اینکه فعلا درخشیدن زوده براشون اما واضحه که آینده روشنی دارند و همینطور از رفتن بن عطیه هم راضی نیستم.

 


مجرد هستی یا متاهل؟

نامزد دارم.   

ایشون طرفدار تیم خاصیه؟

شدیدا طرفدار بایرن مونیخ هستش مثـل خودم!!

 


جوابت به سوال نفر قبلی که از شما پرسیده.

آیا دوست داری بایرن وراتی رو بخره ؟

دوستدارم وارتی رو بخره شخصا دیبالا و ... رو ترجیح میدم وراتی آخر صفه

 


یه سوال از نفر بعدیت بپرس.

نظرش درباره بایرنه فصل بعد با وجود رفتن لام و آلونسو و خرید هایی که تا به اینجا قطعی شده چیه؟

 


آیا صندلی داغ واقعا داغ بود؟

برای من یه تجربه ی جدید و خیلی شیرین بود چونکه همیشه همرو خسته میکنم بس که درباره بایرن حرف میزنم و همیه موضوعه موردِ علاقم صحبت درباره بایرنه.

نظرت درمورد صندلی داغ؟

یه ابتکار جالب بینه طرفداران تیم های مختلف در جهانه که با یه جو خوب و گرم بین هوادارن و عشقه واقعی به یک تیمِ فوتباله، هرچی انسان ها برای چیزی وقت و تلاش و ابتکار بیشتری خرج میکنند قطعا نتیجه چیزی جز پیشرفت نیست من همیشه ارزوم متفاوت بودن و با فرهنگ بودن و زبون زدِ عام بودنه طرفداران بایرن بوده و هست. ما باید خاص و بهتر باشیم به خاطر بایرن. درود به شما!

 


ناگفته ای اگه مونده بیان بفرمایید.

فقط یک حرف دارم اونم یک خواهش از طرفداران دوسداشتنی بایرنه.

خواهشا سعی کنید اول به خاطر خودتون و بعد بخاطر بایرن همیشه بدنبال بهترین بازی از تیم و یا یک بازیکن نباشید و سعی کنید بیشتر از فوتبال و بایرن لذت ببرید تیم های جهان فوتبال فراز و نشیب های زیادی در طولانی مدت دارند گاهی حتی ممکنه از سن من و شما هم بیشتر زمان ببره که یک تیم به اوج برگرده به عنوان مثال رعال مادرید تا قبل از مربیگری آنچلوتی 12سال بود که حتی به فینال لیگ قهرمانان نرسیده بود با اینکه بازیکنان با استعدادی با حقوق های فضایی میخرید.



 طراحان سوال ها: امیرعباس آسیابان طاهری، امیر علی طاهری.
تهیه و تنظیم سوالات مصاحبه: سام غمخوار.
محاصبه کننده و نویسنده: محمد روحی پور.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر1 پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 19:21

تبریک به لوای عزیز و دوست داشتنی... به خاطر تولد بچه ی عزیزش کلارا.
[:S004:

حنانه جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 18:59

چرا با من مصاحبه نمیکنید?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد