وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رودی: آماده رقابت با هافبک های بایرن مونیخ هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سباستین رودی خرید جدید بایرن مونیخ می گوید دوست دارد در پست هافبک میانی در این تیم بازی کند. 

 

سباستین رودی هافبک ۲۷ ساله باشگاه هوفنهایم، تابستان و پس از اتمام قراردادش با این باشگاه به بایرن مونیخ می پیوندد. رودی توانایی بازی در چند پست را دارد و در تیم ملی در بیشتر بازی هایی که حضور داشته در پست مدافع راست به کار گرفته شده است.

رودی در مصاحبه با دی ولت درباره انتظارهایش در مونیخ گفت:


فکر نمی کنم که بایرن مونیخ من را فقط به خاطر انعطاف پذیری در پست بازی جذب کرده باشد، چون من به اندازه کافی بازیکن خوبی هستم. قصد دارم در بایرن مونیخ در پست هافبک میانی بازی کنم و این پستی است که من می توانم بهترین عملکردم را داشته باشم.

سباستین رودی بیشتر دوران خود را در هوفنهایم سپری کرده و تابستان همراه نیکلاس زوله هم تیمی اش، به بایرن مونیخ می پیوندند.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 21:35

امیدوارم خودت وهمچنین سوله هردو دربایرن بسیار بدرخشید

Mehrangermany چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 00:17

به نظر من هدف از خرید رودی جانشینی فیلیپ لام بوده چون کیمیچ در خط هافبک خیلی بهتر از رودی هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد