وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن به رکورد یوهان کرایوف رسید؛ 10 قهرمانی در لیگ های اروپایی برای مرد هلندی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مرد 33 ساله هلندیِ بایرن مونیخ به رکورد 10 قهرمانی در لیگ های مختلف اروپایی رسید.  

چند روز قبل، بایرن مونیخ با پیروزی 6 بر 0 مقابل وولفسبورگ در فاصله سه هفته مانده به پایان بوندسلیگا مقام قهرمانی خود را قطعی کرد. آرین روبن با این قهرمانی به رکورد 10 قهرمانی در لیگ های مختلف اروپایی رسید.

به نقل از ESPN، این مرد 33 ساله هلندی از این حیث به رکورد یوهان کرایوف افسانه ای رسید. آرین روبن پیش از این دو بار با چلسی قهرمانی انگلیس شده بود. یک مقام قهرمانی با رئال مادرید در لالیگا و یک مقام قهرمانی با پی اس وی آیندهوون در اردیویژه در کارنامه داشت. وی 6 قهرمانی نیز با بایرن در لیگ آلمان به دست آورده است.

کرایوف فقید نیز 9 قهرمانی در اردیویژه در کارنامه دارد. وی 8 قهرمانی با آژاکس و 1 قهرمانی با فاینورد به دست آورده است و البته در سال 1974 نیز با بارسلونا قهرمان لالیگا شده بود.  آرین روبن پیرامون همین موضوع گفت:

“من در رسانه ها خواندم که در قهرمانی لیگ در بین بازیکنان هلندی، به رکورد یوهان کرویوف کبیر رسیده ام. اکنون ما هر دو 10 عنوان قهرمانی لیگ داریم. اینکه به سطحی همانند او رسیده ام خوب است. همه از ابتدای فصل بر این عقیده بودند که بایرن قطعا قهرمان لیگ خواهد شد، اما قهرمانی بدون زحمت و تلاش به دست نمی آید. همیشه برای قهرمانی باید سخت کار کرد و کسی به شما هدیه نمی دهد. ما این کار را به خوبی انجام دادیم، پس چرا از آن لذت نبریم. اما متاسفانه از جام حذفی کنار رفتیم که دلیل این ناکامی فقط خودمان بودیم.
با این حال، نمی توانیم تنها خودمان را مقصر حذف شدن از لیگ قهرمانان بدانیم و عوامل دیگری نیز دخیل بودند. هفته بعد باید در یک دیدار حساس اروپایی به میدان می رفتیم، اما نمی توان چیزی را تغییر داد؛ این ذات فوتبال است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد