وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: خوشحالم و برای بردن بوندسلیگا افتخار می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، متس هوملس ز قهرمانی در بوندسلیگا خوشحال است. 

 

متس هوملس که پس از پیوستن از بورسی دورتموند به بایرن مونیخ عنوان داشته بود قصد وی از این انتقال کسب جام های بیشتر است در اولین سال حضور در این تیم توانست فاتح بوندسلیگا شود. هوملس در مصاحبه با وبسایت بایرن مونیخ پس از مسجل شدن این قهرمانی عنوان داشت:

” من دوست داشتیم در دو رقابت دیگر هم به موفقیت برسیم اما من برای کسب این عنوان ( قهرمانی بوندسلیگا) خوشحالم و افتخار می کنم. پس از پایان دیدار برابر وولفسبورگ رافینیا در رختکن Dj شده بود و آهنگهای زیاد اسپانیایی و پرتغالی پخش شد. من در بعضی مواقع حتی یک عنوان هم برنده نشدم پس این حس اغلب بهتر است.
 “

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 16:31

حالا فقط روند گلزنی لوا مهمه امیدوارم تو این سه تا بازی آخر فصل هربازی دویاسه تا بزنه اونور مسی وباس دوست گل نزنند تا لوا کفش طلا را تصاحب کنه البته احتمالش کمه ولی شدنی هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد